Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Linkinpsk8, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Hey Staff...
    -Minecraft naam: Linkinpsk8
    -Wie mij gebanned heeft: mitch161 denk ik maar er staat geen naam.
    -Waarom ben ik gebanned: Ik was een video aan het maken over die lagg om aan SvenDRC en JelleDRC te tonen, ik heb de video in mijn bureau. Maar toen ik jullie de video ging sturen via de Inbox was ik in een keer gebanned door bug misbruik... Ik ging alles terug zetten want ik haat slechte players (Bug misbruik, griefen, hacken, enzo)
    Maar toen ik het terug ging zetten was ik in een keer gebanned. Daar stond Gebanned door bugmisbruik...
    En in de video neem ik 64 wither skulls heads... Denken jullie echt dat ik bug misbruik ga maken en zo veel wither skulls heads nemen... Jullie zouden dat direct terug vinden! Ik heb de video dus kan ik alles bewijzen. Nu nog weten hoe ik een video in een topic kan plaatsen maar ik vind dat het niet zo eerlijk is.

Ik hoop dat jullie mij unbannen maar ik begrijp helemaal de admin die mij gebanned heeft :) Dat is normaal om zo iets te zien en dan te bannen maar ik ging er geen misbruik van maken ! Ik Zweer Het

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Had mijn dan gezegt dat je er een video over ging maken... want ik zie je in creative met 64 whiter skulls en je tpe naar DRC New. Zonder mijn te informeren dat het voor een video was.

Bij deze ben je unbanned.

3. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Mitch, ik had gezegd van : Mitch, het werkt ofzo x)
    Maar ik moet de video kunnen sturen
    En het spijt me erg dat ik je niet heb verwitigd

4. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [Persoon heeft unban]

Thread Status:
Not open for further replies.