Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Izi_les_byy, Mar 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Izi_les_byy Newbie DRC Player

Okay, next ... I was banned from multi accounts but my sister who was multi accounts , and was banned , so please DESBAN me I love this server , but I am using a single account , why do I have other than I use more but I'm afraid to be banned because I was already banned and that did not move in the other, so I need to know if you have to delete account '-' Andie me desbani por favor :( quero voltar jogar normalmente sem ser banido... 2016-03-16_18.38.39.png Essas contas sãoda minha irmã

Last edited: Mar 16, 2016
  2. Izi_les_byy Newbie DRC Player

Okay, next ... I was banned from multi accounts but my sister who was multi accounts , and was banned , so please DESBAN me I love this server , but I am using a single account , why do I have other than I use more but I'm afraid to be banned because I was already banned and that did not move in the other, so I need to know if you have to delete account '-' Andie me desbani por favor :( quero voltar jogar normalmente sem ser banido... View attachment 7888

3. PsychoJeff Stone Miner DRC Veteran

@Andie banned you, thus we have to wait for her response. :)

Oh, and I've merged your two topics.

4. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ou você impede sua irmã de usar outras contas e eu dou unban em você, ou você vai ter de esperar até o ban acabar. E quando seu ban acabar, faça com que ela use apenas uma conta, ou você acabará banido de novo. Se você for banido 3 vezes dentro de 3 meses, você vai acabar recebendo um ban permanente.
    ╮​

Either you prevent your sister from having other accounts and I unban you, or you'll have to wait until your ban is over. And when your ban end up, make sure she'll only use 1 account, or you'll end up banned again. If you get banned 3 times within three months, you'll get a permanent ban.

5. Izi_les_byy Newbie DRC Player

Tá bom eu falo com ela... mas fazer com que ela ñ jogue + no drc ou só de usar outras contas?
    --- This message was merged, Mar 17, 2016 ---
    Antes eu tenho que falar uma coisa ela ñ joga no mesmo pc que o meu e mesmo assim eu tinha sido ban de multiaccounts, outra vez eu fui ban por anti-cheat auto-ban com um monte de gente sendo ban junto comigo...
    --- This message was merged, Mar 18, 2016 ---
    Bom outra coisa essa 1 conta q ela deve usar(minha irmã) tem q ser uma dividida entre nós 2 ou é 1 pra ela e 1 pra mim?

Last edited: Mar 18, 2016
  6. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Só de usar outras contas.
    (Stop her only from having other accounts.)
    Sugiro que você use uma conta e ela use outra.
    (I suggest you to use an account and let her use another one.)

Você entendeu tudo?
    (Did you understand?)

7. Izi_les_byy Newbie DRC Player

Ok, minha conta vai ser a "Izi_Les_Byy" e a da minha irmã "RebeccaBR" ok? Prometo q nem eu nem ela usemos mais multi contas

8. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Okay. Vou checar seu IP toda semana só por precaução. Os dois estão desbanidos. Bem-vindos de volta.
    ╰✿╮
    Okay, I'll check your IP every week just in case. You both are unbanned, welcome back.

Thread Status:
Not open for further replies.