Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by deadgun, May 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deadgun Newbie DRC Veteran

Hello, please give me unban.
    *Minecraft naam: deadgun1252
    *Wat heb je gedaan: hacks
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor: i dont know
    Bewijs: (Screenshots, Video's): dont have any

Please unban me, i know i used hacks and i wont lie about it. when i played is was alot of fun. i want to play with my friend LightHerobrine again. please unban me.
    i was playing with him and i got ban. i really miss this server. im sorry for using hacks and i wont do it again. i promise.

Made by: deadgun1252, With help of TheComets

2. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Sorry dat ik reageer, wij hebben zijn unban topic op mijn IP gemaakt omdat hij met me broertje kwam spelen, en ze spelen vaak samen dus daarom. maar zijn IP is nog ingame te vinden of niet? anders kijk ik wel ff voor hem.

3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goed dat je het zegt @Cool_Herobrine :) Dat is weer nuttige informatie voor ons.
    Betreffende de ban: Je bent door @Mezenberg een kleine 1.5 maand terug banned geraakt door het gebruik van pvphacks in kitpvp. De vraag is: Waarom vond je het nodig deze te gebruiken? Vond je het eerlijk naar anderen toe?

• Agree Agree x 1
  4. deadgun Newbie DRC Veteran

Nouja, ik lees dat er een nieuwe kitpvp is met hopelijk minder hackers. Toen ik speelde speelde on met mijn vriend LightHerobrine en hij is broertje van TheComets. En we hadden beide hacks omdat we vonden dat het het spel eerlijk maakte. Hij vroeg me om igort en vinicius dood te maken omdat die hacken en toen ben ik ook hack gaan downloaden om hun ook een lesje te leren dat hacken niet leuk is voor niemand. Maar toen heeft mezenberg mij gepakt. Ik hoop dat hij ook die andere vieze hackers heeft gepakt! Ik wil unban omdat ik ook hou ervan om met TheComets en LightHerobrine te spelen. Ik ga nooit meer hacken beloofd

5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dus je zegt dat LightHerobrine ook hacks gebruikt heeft?

• Winner Winner x 1
  6. deadgun Newbie DRC Veteran

ja maar hij is al banned geweest ervoor. en hij heeft unban. en nu dat hij unban heeft moet ik op saaie servers spelen dat niet leuk zijn. dus wil ik unban omdat ik nooit meer ge hacken

7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Nou omdat het dan dezelfde situatie is, zal ik zijn straf kopiëren.

Je krijgt een nieuwe kans, ga deze niet verspillen want we kunnen bijhouden hoeveel je er al hebt. Hoe groter dat aantal hoe kleiner je kans op een snelle unban.

Over 4 weken zal je unbanned worden, gebruik die tijd om de regels nog eens goed door te lezen en alle hackertools van je pc te verwijderen.
    ga ik die vier weken geen nieuw account aanmaken om je ban te ontlopen. Dit is namelijk niet toegestaan en zal een hele lange ipban opleveren.

Thread Status:
Not open for further replies.