Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by PortableSafti, May 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PortableSafti Newbie DRC Player

Minecraft naam: PortableSafti/Michelleqt
    *Wat heb je gedaan: Ik had mijn naam veranderd naar Michelleqt, en toen heb ik Marvin66 geholpen met zijn platform met dirt te vullen en ben daarna afk gaan staan en volgens hem heb ik een ban ontlopen terwijl ik daar niks van wist en hij claimed ook dat ik BunnyFuu heb geholpen door de quartz blokken te stelen. En voordat heb ik nu een ban van 5 dagen gekregen.
    Wie heeft je geband: Mod Anesitas
    Bewijs: Heb ik niet kunnen nemen aangezien ik een ban kreeg.

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Maar je zei wel dat je wist van de multi-account regel. Maar dit was geen multiaccount, dit was je account voor het overzetten van de ranks. Dat zei je zelf.
    Nou wil het echter zo zijn dat het dezelfde regel is:
    Ik gaf enkel aan dat na jullie hulp, marvin66 bestolen werd van z'n quartz. Waarna BunnyFuu naar jou tp'd is.

Zoals ik al zei, normaal is het ontlopen van een ban een IPban welke blijft staan totdat de speler op het forum een unban aanvraagt. Je mag blij zijn dat je van mij slechts 5 dagen krijgt.

3. PortableSafti Newbie DRC Player

Hij tp'de naar mij zonder het te vragen, want dat doet hij bij iedereen en ik heb hem al 100x gezegd dat je zonder toestemming niet zomaar mag tp'en.

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Punt is, dat het voor jouw ban niet uitmaakt.
    Tevens wil ik nog even opmerken dat tempbans niet ingekort worden. Klachten over mijn handelen mogen altijd gemaakt worden in het subfora klacht indienen en zullen serieus behandeld worden.

Benut je 5 dagen om de regels goed door te lezen :)
    #topic closed

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.