Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by liam wessels, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liam wessels Newbie DRC Player

Beste admins,

Mijn zoon is een enthousiast (beginnend) Minecraft speler, maar ook een newbie op deze server. Ik begrijp van hem dat hij is verbannen voor een 'grief'. Met tranen in zijn ogen legt hij me uit dat hij iets heeft gepakt en dat dat niet de bedoeling is. (uit een tuintje?) en hij plots niet meer hier mag komen.

Ik snap "regels zijn regels", maar ik hoop dat iemand een tweede kans kan krijgen om van zijn fouten te leren, of zijn gedrag te verbeteren. Laten we het zo zeggen, hij weet nu wat 'griefen' is en dan een 'ban' een serieuze zaak is. Hij heeft zijn lesje geleerd.

Zou hij aub weer deel mogen uitmaken van de community op deze server? Naar ik begreep was hij net een clubje vrienden aan het opbouwen...

Mvg,

Charles vader van Liam

2. liam wessels Newbie DRC Player

Aanvulling:

Minecraft naam: Liampixelwork
    Wat heb je gedaan: Griefen
    Wie heeft je gebant Griefer

Mvg,

Charles vader van Liam

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Charles,

Dank voor je berichtje. Er zijn nog wel een paar vragen die ik heb.

1. Ik ben ook vader met 2 zoons op deze server. Als zij geband zouden worden op een server, dan komen ze meteen naar me toe als ze het niet zelf op kunnen lossen. Je zoon is op 19 december geband en dat is al een tijdje geleden. Waarom nu dus pas een poging om terug te komen?
    2. Ik weet niet hoe oud je zoon is, maar normaal gesproken komen de spelers ook gewoon zelf hier als ze iets fout hebben gedaan. Ze moeten zelf verwoorden wat er is misgegaan, zodat we ook zien dat ze begrijpen dat wat ze gedaan hebben niet goed is.
    3. Lees aub nog een keer de regels door met hem, zodat hij ook weet wat niet mag.

Bij antwoord op deze vragen zal ik overwegen om hem een tweede kans te geven.

Mvg,
    Koolmees71

4. liam wessels Newbie DRC Player

Beste Koolmees71,

Dank voor je snelle reactie. Mijn antwoorden.

1) De aanloop naar en de feestdagen lieten weinig tijd voor spelen, dat is deze week weer op gang gekomen. Hij is ook best geschrokken, dus ik kan me voorstellen dat hij even niet durfde te proberen...
    2) Hij schaamde zich het mij te vertellen... Je snapt ook voor mij als ouder werk aan de winkel, want hij moet mij alles kunnen vertellen. Liam is 9. Hij doet erg zijn best, maar 'complexe communicatie' gaat hem niet gemakkelijk af. Ik vind minecraft geweldig en hij leert er veel van. Ook van in de fout gaan... Geloof me hij heeft niets kwaads in de zin.
    3) Ik zal het zeker nog een keer doen!

Mvg,

Charles

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Charles,

Ik heb liampixelwork zojuist een Unban gegeven. Dat wil zeggen dat hij weer kan spelen. Ik hoop dat hij veel plezier op DRC zal hebben. Mocht hij vragen hebben over wat niet of wel mag, dan kan hij ingame altijd een ticket aanmaken met /ticket [beschrijving wat er aan de hand is]. Ook kan hij altijd een admin of MOD vragen voor hulp.

Met vriendelijke groet,

Koolmees71 (Kees)

[slotje persoon heeft unban]

• Like Like x 1
  6. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

slotje,
    [persoon unbanned]
    veel plezier op de server :D

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.