Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by milkacow, Jan 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: milkacow
    *Wat heb je gedaan: Een trap voor de deur
    *Wie heeft je gebant: waarshijnlijk mitch
    Bewijs: Ik geeft toe een trap te hebben voor de deur, maar als je hem niet gebrukt is hier toch niks mis mee, toe mitch mij zei dat ik hem weg moest halen dacht ik, oke, ik gebruik hem wel gewoon niet meer. Maar nu zie ik opeens dat ik een tempban heb. Ik vind het een leuke server en ik heb naar mijn ogen niks fout gedaan, de opmerking was trouwens wel meer dan 2 maanden geleden of 1 maand kan ook. Maarja wat hier fout aan is snap ik zelf niet echt.

EDIT: met alle respect naar Mitch toe, maar een tempban van 7 dagen voor iets wat ik niet fout heb gedaan is toch niet de juiste maatregel.

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Ik kom een ticket tegen die mij naar jou trap tp die al lang weg had moeten zijn. Blijkt dat de speler die de ticket aan maakte er door dood was gegaan. Ik heb je gezegt dat je een trap voor je deur mag hebben zolang mensen er niet dood door kunnen gaan.
    Maar toch staat die zelfde trap vn 3 weken geleden er nog steeds. En nu was er iemand door dood gegaan door jou trap. Hij zen spullen kwijt ect. Wij krijgen daar gezeur over dat hun, hun spullen kwijt zijn die we niet op kunnen lossen. Omdat we andermans spullen niet vergoeden.

Je bent unbanned op 1 voorwaarden, die trap haal je weg, of zorgt ervoor dat mensen er niet door dood gaan.

3. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Sorry Mitch, die trap was echt niet zo bedoeld, ik wou alleen die noobs van m'n deur weghalen en nadien heb ik of 1 van mijn huisgenoten hem activated, ik zal hem weghalen.

4. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

slotje,
    [unbanned]

Thread Status:
Not open for further replies.