Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by pwata57, Oct 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pwata57 Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: pwata57
    *Wat heb je gedaan: ik heb h-o-m-o gezegd , ik had het niet moeten doen
    *Wie heeft je gebant: koolmees (ofzo k ken zn naam niet )
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Divertgold , genkminecrafter , redson , Seagote

2. pwata57 Woodcutter DRC Player

ik voel me rot ik heb veel vrienden erop ik zou jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dankbaar zijn voor unban van mijn IP :( ik had het niet moetren zeggen het was tegen een vriend waar ik opeens erg kwaad op werd
    mc naam : genkminecrafter op skype schold hij me totaal uit voor al mijn vrienden

3. Brammes Guest

Wacht even af totdat koolmees 71 reageert...

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Jullie zijn alle twee voor 1 uur geband voor het schelden. Maar wat veel erger was, is dat jullie daarna met een andere account weer vrolijk in PVP kwamen. Dat heet ban ontlopen en daar staat een IPban op als straf.
    Je hebt dan aardig veel lef om met een andere IP er weer in te komen.

Waarom zou ik je nou weer in DRC laten?

5. pwata57 Woodcutter DRC Player

unban mn IP aub ik wist gwn nie da je nie met ander ip er nie op mocht doe ip ban aub weg en doe dzn temp ban voor 5 dagen

maar waarom is seagote zn IP ban dan terug gtrokken dat vind ik niet kunnen hij deed het zelfde als mij

en hoe kon ik weten dat dat ban ontlopen is ik ken minecraft nog maar 3 weken

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

je begint hier alweer te ragen en je maakt een tweede topic aan.

We hebben nog geen beslissing genomen, toch? Zo maak je het ons moeilijk om je te unbannen.

Het gaat erom hoe mensen reageren en niet wat mensen gedaan hebben. Daarmee bepalen we hoe mensen daarna op de server zullen zijn. Dus koel eerst ff af ajb voordat je begint onredelijk te worden.

7. pwata57 Woodcutter DRC Player

ok het spijt me zeer ik stuur nu gn andere topic meer ik wacht tot ik reactie krijg op deze , ik was gwn even heel droevig omdat ik met men vriendengroep er niet meer op DRC kan en ik voelde me een beetje uitgesloten .het spijt me vooral voor schelden en ban ontlopen

8. pwata57 Woodcutter DRC Player

9. pwata57 Woodcutter DRC Player

hallo koolmees
    ik heb een vraagje ik werd in de middag gekicktomdat ik volgens iedereen hack wat dus totaal niet waar is (ik weet het ip ban k ben aan zee en wou even op drc spelen sorry als dit niet mocht) maar ik ben eigenlijk heel slecht in pvp en gebrui echt gn hacks ik wou weten
    hoe ik kick kreeg want er was gn mod en ook gn admin online dusik wou dit even melden

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik was online en ik kan zien of iemand een hack gebruikt omdat er een anticheat plugin in zit. Die blokkeert het cheaten grotendeels, maar geeft mij ook een melding. Als ik veel en snel meldingen van iemand krijg dan waarschuw ik iemand. Als het daarna nog doorgaat dan volgt een ban

11. pwata57 Woodcutter DRC Player

beste koolmees ik verzeker je die app werkte toen even niet ik kan totaal nie hacken het kan dat het programma een klein foutje maakte . ik hack echt niet ik ben gwn slecht in pvp en ik zal nooit een hack weten te downloaden

12. pwata57 Woodcutter DRC Player

13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik kan je verzekeren dat die app heel goed werkt.
    dus doe er je voordeel mee

topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.