Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by MrFrozenCreeper, Dec 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MrFrozenCreeper Newbie DRC Player

ingame naam: MrFrozenCreeper
    ik werd gebanned voor nodus
    gebanned door koolmees71

Ik werd gebanned voor nodus maar dat was ik zelf niet mijn broer deed dit en ik ben nu heel boos op hem want ik had een heel mooi huis (nog in process) en nu kan ik hem niet afbouwen. ik was even weg een wat spulletjes halen bij het benzine station in die tussentijd heeft hij die dingen gebruikt dat vind ik dus echt niet leuk. Maar ik zou heel graag verder willen spellen ik gebruik nooit cheats of iets deregelijk en nu word ik gebanned omdat me broer vervelend doet. Ik vraag aan iedereen van de staff of ik nog 1 kans mag zodat jullie kunnen zien dat ik geen cheats gebruik. ik lever alle diamond die in mijn inventory staat in want dat heeft mijn broer gedaan.
    ik heb veel respect voor de staf want hun doen natuurlijk ook gwn wat ze moeten doen.

Toch vraag ik nog 1 kans
    Dankjewel MrFrozenCreeper,

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

MrFrozenCreeper,

je gelooft me vast dat het meest gehoorde smoesje van mensen is dat ZIJ het niet waren maar hun broertje/zusje/buurjongetje.
    Wat wij zien is waar we op kunnen reageren. Nodus gebruiken op de server is verboden en daar hebben wij maar 1 straf voor en dat is permban/IPban. Dat is wat ik heb gedaan en daar houd ik aan vast.

vr gr
    Koolmees71

3. MrFrozenCreeper Newbie DRC Player

is er niet een of andere manier waardoor ik gewoon weer terug op de server kan komen?
    ik vind het echt een leuke server en ik zou het heel jammer vinden als ik al die tijd voor niks heb besteeds ;(

• Like Like x 1
  4. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Mensen die gebruik maken van nodus zijn niet meer welkom op de server.

• Like Like x 1
  5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik zie ook dat je andere mensen (maniakenkind) probeert mee te lokken naar andere server.
    Mensen zoals jij hebben we hier niet nodig.

6. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

slotje,
    [geen unban]

Thread Status:
Not open for further replies.