Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by P33R4D0X, Sep 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P33R4D0X Newbie DRC Player

*Minecraft naam: P33R4D0X
    *Wat heb je gedaan: ik zei "het zal wel druk zijn hier voor een pedofiel", het was al laat 12.30h en ik maakte een grapje omdat er bijna niemand meer was. Maar blijkbaar mag ik dit niet zeggen??? Sorry dat ik droge humor heb.
    *Wie heeft je gebant:Geen idee
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Heb ik niet

Voorhoelang ben ik eigenlijk gebant en kan diegene die me bant misschien eerst uitleggen wat ik fout doe? Voordat hij actie onderneemt. Ik kon niet eens zn naam opschrijven of printscreen doen. Ik hou mij aan de regels
    en vind dit niet echt een overtreding, meer een menings uiting. Nogmaals het was als grapje bedoelt en niet om iemand te kleineren. Ik ben een gerespecteerd lid/ leider van een groep en kan me niet veroorloven om lang van de server te blijven. Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd en wordt mijn unban zo spoedig mogelijk voldaan.

M.v.g. P33R4D0X

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

P33R4DOX,

Ik heb je geband omdat ik dat soort taal niet waardeer op de server. Dit is een server met zowel kleine kinderen als volwassenen en uit ervaring weet ik dat dit soort opmerkingen heel fout kunnen lopen. Jij vind dit geen overtreding, maar dat zien wij dus anders. Als je gerespecteerd leider bent, dan hoop ik van harte dat dat komt omdat je respectvol met mensen omgaat en niet vanwege dit soort humor.
    Ik neem aan dat je hiervan geleerd heb.

Ik zal je unbannen

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

[unbanned]
    Topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.