Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by _Yacer_, Jan 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. _Yacer_ Stone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: _Yacer_
    *Wat heb je gedaan: xray
    Wie heeft je geband: geen idee

hallo DRC crew,
    vanmorgen ben ik geband door een mod, van wie ik de naam niet weet, vanwege xray. Het spijt mij zeer dit te moeten toegeven. Maar ik had een klein beetje spul nodig, maar ik ben gesnapt. Ik geef toe dat het zwart op wit staat dat het niet mag, maar ik dacht dat het voor een paar minuten wel kon. Wat ik hieraan ga doen is het volgende:
    Ik geef het gexrayde spul aan de staff terug en verwijder hierbij meteen mijn xray account.
    Ik hoop hierbij het beste te kunnen omschrijven en een nog lange tijd op DRC te kunnen zitten,
    met vriendelijke groeten,

Jasper

2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Beste _Yacer_,

U bent gebant door Epic_Fuse

Naar mijn mening, of je het nu nodig had of niet, Xray en hackcients zijn verboden en leidt tot een permanente ban. Deze waarschuwing passeert regelmatig in de chat en is in feite een basisregel op elke goede server. Als je het risico neemt om de regels te overtreden zul je de straf moeten accepteren.

3. _Yacer_ Stone Miner DRC Veteran

Maar is er geen enkele andere manier om de unban te krijgen? Ik doe echt alles om weer te kunnen spelen. Alles... (ja alles)

4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Epic_fuse en de rest van het staff team zullen zien of je een unban verdiend.

Verder Snuutje De unban topics zijn enkel voor staff en de persoon die het topic aanmaakt.

5. _Yacer_ Stone Miner DRC Veteran

dank u zeer

6. _Yacer_ Stone Miner DRC Veteran

Beste @Epic_Fuse,
    bent u al op een oplossing gekomen? Ik hoor graag nog van u.
    MVG

Jasper

7. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Snuutje niet reageren op andermans unban-topic. Je kan een forumban verwachten van Maite.

• Like Like x 1
  8. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Beste,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik blij ben dat je hebt toegeven dat je xray hebt gebruikt. Maar toch xray is een van de ergste dingen die je kan doen.

We hebben het net besproken binnen de staff, en we zijn er over eens dat we je geen unban geven. Je mag over 2-3 maanden weer een unban topic aanmaken en dan praten we verder.

Verder nog even wat over je broertje, ipban = ipban. Dus JIJ hebt het verpest voor je broertje. Had je maar beter de regels moeten lezen..

Speler blijft banned.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.