Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by _Yacer_, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. _Yacer_ Stone Miner DRC Veteran

Minecraft naam: _Yacer_
    Wat heb je gedaan: x-ray gebruikt
    Wie heeft je geband: Epic_Fuse

Het is inmiddels twee weken geleden, dat ik geband ben door Epic_Fuse . Toen was ik geband doordat ik x-ray gebruikt heb. In deze twee weken heb ik een paar dingen geleerd. Het eerste is dat je geband wordt om na te denken, wat je hebt gedaan. Ook ben ik geband omdat ik simpelweg de regels heb overtreden.
    Omdat ik mijzelf heb beloofd, altijd trouw te blijven aan Dutch Rasta Craft, ben ik ook niet op andere servers gaan spelen. Dit was nog wel het lastigste wat er was aan de ban. Maar hierdoor heb ik de tijd gekregen om na te denken, hoe stom ik kon zijn om vals te spelen. In die tijd heb ik echt spijt gehad, van wat ik deed. En het maakt niet uit of ik het nou 5 minuten deed of altijd al, ik heb vals gespeeld en daardoor ben ik geband.
    Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik spijt heb van wat ik heb gedaan, en dat het een eer zou zijn, als ik mezelf kon bewijzen dat ik geen tools nodig heb om het spel leuker te maken, sterker nog door die tool ben ik geband en heb ik het er echt moeilijk mee gehad.
    Always yours,

Yacer

ps, het hele gesprek is vanaf deze link terug te zien http://dutchrastacraft.nl/threads/unban-plz.4167/

Edit: Door de topic van Snuutje heb ik dit topic aangemaakt, omdat ik niet op andere unban topics mag reageren.

2. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Wow, eindelijk iemand die een beetje moeite doet voor zijn unban apply.

Nou beste vriend,

Voordat ik je een unban geef wil ik eerst een paar dingen van je weten. Waarom je uberhaupt x-ray gebruikt ALS er duidelijk in de regels staat dat het niet mag en hoe zijn we er zeker van dat je het nooit meer gaat gebruiken? Geef mij daarna maar is een goede reden om je weer op de server te laten spelen.

mvg,

• Like Like x 1
  3. _Yacer_ Stone Miner DRC Veteran

Beste Epic_Fuse,
    ik ben blij te horen, dat ik nog een kans krijg dit goed te maken.

Waarom ik uberhaubt xray gebruik?
    Een vriend gebruikt het al heel vaak op een andere server. Ik probeerde het ook. Nu zal u wel denken 'maar hij heeft het langer gebruikt dan een paar minuten!' Het antwoord hierop is dat ik erin gezogen ben, x-ray is verslavend. Inmiddels is die xray zooi verwijderd.

Hoe weten jullie zeker, dat ik het niet meer ga gebruiken?
    Snuutje zal zorgen dat ik het niet meer ga gebruiken. Ook vraag ik jullie mij een tijd lang in de gaten te houden, ik heb het verwijderd en heb er ziels veel spijt van dat ik het heb gebruikt.

Waarom ik het verdien om weer op de server te mogen komen?
    Ik zit nu bijna op de server voor een jaar. Ik heb veel meegemaakt op de server, van gebande mensen tot de mooiste huizen. Nu ik geband ben, weet ik hoe erg het is als je niet op je favoriete server kan. Zelf had ik mij ooit beloofd, nooit geband te worden op de server. Die belofte heb ik doorgestreept, omdat ik zo idioot was om vals te spelen.

Hierbij wil ik zeggen dat ik heel veel spijt heb van wat ik heb gedaan en dat ik weet hoe erg het is, als je geband bent.

Met vriendelijke groeten,

Jasper

4. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

We zullen het bespreken binnen de staff wat we met jou moeten doen. Stay tuned...

• Like Like x 1
  5. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Beste _Yacer_,

We hebben net besloten dat je 1 week tempban krijgt. Daarna kan je weer op de server.
    Je hebt wel een volledige rollback dus, je moet helemaal overnieuw beginnen. Hopelijk leer je van je fout.

#Slotje
    - Persoon krijgt een tempban van 1 week.

Thread Status:
Not open for further replies.