Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by behringer, Apr 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. behringer Gold Miner DRC Veteran

Beste,

Ik wou vanmiddag gaan spelen zie ik dat ik geband ben ?!? me broertje zat op mijn laptop en heeft er waarschijnlijk aangezeten maar ik weet niet hij gedaan heeft hij krijgt al straf als hij straks thuiskomt hopelijk, hebben jullie er begrip voor ik weet niet wat hij heeft gedaan maar het spijt me ik ga ervoor zorgen dat hij niet meer op de laptop mag. Alsjeblieft mag ik een unban ik vind drc de beste server die er is en ik kan niet ineens er niet meer op door iets wat mijn broertje heeft gedaan ik wordt gek hierzo en ik wou nog net geld gaan verdienen om te donaten.... Me hele dag is weer kapot ik ben geband ,weet niet eens door wat maar wel doorwie

Naam: Behriner
    Reden van ban: Rank+Deathtrap Misbruik
    Geband door: Weet ik niet
    bewijs:(screenshot's video's)

Last edited: Apr 12, 2014
  2. behringer Gold Miner DRC Veteran

Dat ligt helemaal aan jezelf of je het gelooft ofniet daar kan ik niks aan veranderen.
    Maar u kunt mij wel een Kans geven Dan laat ik zien dat ik wel dingen heb verandert en dat er niemand meer op mijn mc zit en rare dingen doet.

3. behringer Gold Miner DRC Veteran

Maar geef mij alsjeblieft 1 kans om het te bewijzen

4. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Het zoveelste broertje verhaal. Is wel toevallig je broertje weet jouw wachtwoord (slecht beveiligd dus) je broertje weet dat een rank heb en de juiste command (lijkt me toevallig) en gaat dan mensen deathtrappen....

Ja sorry hoor maar jij bent toch echt zelf verantwoordelijk voor je auccount.

Ik ga dit bespreken binnen het stafteam en kom later bij je terug met me beslissing

5. behringer Gold Miner DRC Veteran

Mijn Broertje weet dat ik zulk soort commands heb omdat : Hij vaak bij me zit als ik met vrienden zit te skypen die ook op de server spelen zoals:knacker15 xXjeroen1308Xx SlenderBeer daar skype ik geregeld mee en dan zit me broertje erbij en paar dagen terug waren mijn vrienden pas op reset dus tp'de ik ze naar mij enzo en daarvan heeft mijn broertje het gezien zei ie , hij mag niet meer op een enkele pc tot ik geunbandd wordt van mijn vader dus dat heb ik al geregeld en mijn wachtwoord is verandert en hij kan er niet meer op. ik hoop dat jullie mijn positie snappen en proberen te geloven

mvg berhinger

6. behringer Gold Miner DRC Veteran

Is er Tijd om mij te helpen of hebben jullie het druk?

Thread Status:
Not open for further replies.