Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Pocket_tris, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pocket_tris Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Pocket-tris
    *Wat heb je gedaan:duplicator voor powered rails
    Bewijs: (Screenshots, Video's) /

Voor zover ik de regels goed lees staat er nergens dat je geen duplicator mag gebruiken... en ok, het ligt redelijk voor de hand maar ik heb op voorhand gekeken en zag het nergens staan... trouwens: het is niet dat ik een diamond dupe deed ofzo, ik verkocht ze niet, etc. Gebruikte ze enkel voor mezelf... Ik zal deze direct afbreken en jullie mogen al men powered rails afnemen... Hopelijk begrijpen jullie dit en kan ik spoedig weer DRC spelen :)

• Like Like x 1
  2. Brammes Guest

Elke glitch of bug moet onmiddelijk meegedeeld worden ana de staffleden. Niet enkel het misbruiken van bugs, maar ook het verzwijgen zal worden bestraft!
    Deze regel houdt in dat je elke glitch of bug moet vermelden aan de staff. Als je deze achterwege houdt en/of gebruikt zal je gestraft worden. Een glitch of een bug is eigenlijk een fout in het systeem van DutchRastaCraft, waar jij dus plezier mee kan beleven of geld mee kan verdienen.

3. Pocket_tris Redstone Miner DRC Veteran

maar dit is toch geen fout van DRC, ik dacht dat hiermee fouten in bv. het forum, of de hub, etc.
    Ik snap nu wel wat je bedoeld...

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Tristan het gaat om het principe. Je weet donders goed wat mag en niet mag, maar je probeert steeds de grenzen op te zoekn.

Ik geef je nog 1 kans. Je krijgt een tempban van 28 dagen. Als je daarna nog een keer banned word, dan is het gebeurd. Dus als je de volgende keer regels gaat lezen en je vindt het niet: vraag ons!

topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.