Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by RedHawk504, Apr 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RedHawk504 Newbie DRC Player

*Minecraft naam: RedHawk504
    *Wat heb je gedaan: Vloeken met K**ker woord
    Wie heeft je geband: @Mezenberg
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Hallo Mezenberg,

Graag wil ik hierbij aanvraag indienen voor een unban voor het vloeken, helaas heb ik Gilles de la Tourette waardoor het voor mij erg moeilijk is om me in bedwang te houden voor vloeken, jullie zullen wel denken dat je alleen maar irl vloekt, maar het gebeurt eigenlijk ook per ongeluk automatisch in de chat. In dit geval was het een PM en geen main chat. Als ik een unban krijg hoop ik dat jullie er rekening mee kunnen houden en ga ik er ook zeer zeker op letten om minder te vloeken ingame.

XrestrictedsetX is een maat van me irl, jullie mogen hem navragen of ik dat heb.

Groeten.

• Like Like x 1
    • Creative Creative x 1
  2. Mezenberg Stone Miner DRC Veteran

Wonderbaarlijk typ je nu geen een scheld woord in de chat.
    Dus als excuus is dit wel een van de beste tot op heden die ik heb gehoord.

Verder vind ik mensen die het woord gebruiken om te vloeken jegens andere personen al diep triest. Jij neemt het echter nog een stapje verder en gaat het gebruiken tegen ZAND? Ik bedoel... Er zijn allerlei vormen van zand te vervloeken maar niet met dat.

Ook was het bericht wat je typte niet in Private chat maar in het openbaar. Aan je netjes getypte essay kan ik wel lezen dat je iemand met wat verstand bent, Ik ga even overleggen met de rest van de staff om je straf te bepalen.

Ik laat nog wat horen.

• Like Like x 2
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Redhawk504,

Zoals alle andere spelers die met dat woord schelden, je mag het over 4 weken weer proberen.
    Ik val een beetje in herhaling vandaag, maar we kunnen en mogen het niet accepteren dat spelers zulke woorden gebruiken.

#Speler niet unbanned
    #slotje

Thread Status:
Not open for further replies.