Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by New_Era, Oct 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. New_Era Newbie DRC Player

*Minecraft naam: FroozieCow
    *Wat heb je gedaan: Ik ben geband omdat ik teveel dieren had maar Anesitas zei dat hij al eens eerder mij een waarschuwing had gegeven terwijl er maar 1x een staff lid op mijn island is geweest en dat is: Xcnix hij heeft me geholpen toen en daarna heb ik gevraagd hoeveel dieren je mocht hebben daarna had Xcnix gevraagt aan een andere staff lid (weet niet wie) gevraagd of je meer dan 10 dieren mocht dus dat die regel ook telde voor skyblock en toen zei (die andere staff lid) dat dat die regel niet telde voor skyblock.
    Wie heeft je geband: Anesitas
    Bewijs: Geen bewijs.

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste FroozieCow,

Ik ben er 100% zeker van dat ik al eens eerder bij jou geweest ben, zoals ik al zei. Ik heb een home staan met de naam 'animals'. Dit betekent dat ik al eens eerder bij jou geweest ben en je gewaarschuwd heb.
    Grote kans dat dit kort na de regelverandering was, hiermee bedoel ik de regel van de hoeveelheid dieren. Deze is omhoog gegaan van 5 naar 10 (in skyblock). Niet van 10 naar oneindig.

Naar mijn weten is er buiten de skyblock server geen enkele server waarop je meer dan 5 animals mag hebben, waar jij dit vandaan hebt is voor mij dan ook een raadsel. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat Xcnix jou vertelt dat je meer dan 10 animals mag hebben.

Verder is dit een tempban, je wordt vanzelf weer unbanned. De reden dat ik een heel verhaal voor jou aan het schrijven ben is omdat ik wil voorkomen dat je weer de fout in gaat omdat je iets niet goed begrijpt. Wanneer je tempban afgelopen is mag je dan ook verder gaan waarmee je al begonnen was: Het doden van je animals totdat je er 10 over hebt.

Met vriendelijke groet,
    Anesitas

• Agree Agree x 2
  3. New_Era Newbie DRC Player

Het kan pas na deze week zijn dat ik weer online ben dus dan moet je niet zeggen dat ik weer overtreed want dan ben ik met vakantie vrijdag en dan is me ban nog niet afgelopen. En bewerk dan ook artikel 10 misschien helpt dat voor sommige mensen.

Last edited: Oct 15, 2014
    • Agree Agree x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Art. 10:Geen farms met meer dan 5 dieren/npcs van elke soort.
    Deze regel houdt in dat het verboden is een farm met meer dan 5 dieren/npcs van elke soort te hebben. Dit geldt voor ELKE npc. Dus zowel schapen (ookal is het een ander kleur!) als villagers. Paarden en ezels totaal max 5

Zoals het er nu staat, ben je nog steeds in overtreding. Dus dat argument slaat nergens op.

Anyhow: #unbanrequest denied

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.