Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by smalgunner93, Apr 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smalgunner93 Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: Smalgunner93

*Wat heb je gedaan: Ik zei h03r3k1nd in de chat, en werd gekickt, toen vroeg ik wie kickte mij, toen zei Dutch_nl(aka stefan) ik, toen zei ik : voel je je aangesproken hij zei : nee ik zei daarop jammer. ik had het ten 1 niet eens tegen hem, als ik hem uit zou willen schelden had ik dat wel anders gedaan. vind dit echt een lame reden om gebanned te worden,

*Wie heeft je gebant: Dutch_nl denk ik
    Bewijs: (Screenshots, Video's) heb ik nieee.

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Waarom zeg je dat in de chat?

Dutch_NL kickt je voor een goede reden, daarom moet je er niet zo onbeleefd op reageren.

3. smalgunner93 Woodcutter DRC Player

was niet eens bedoeld om in de chat te zeggen was vergeten op esc te drukken, dacht dat ik typte op omegle xd
    nee klopt had idd wel wat anders kunne zegge.. maarja balee..

4. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Sorry mn mening geen unban. Dit zeg je toch gewoon niet..2 accepteer wat de staff doet.

Rest mening?

5. smalgunner93 Woodcutter DRC Player

hoebedoel je accepteer wat de staff doet?

6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Respecteer.

En ik geloof er werkelijk niets van... Wat een uitvlucht... Omègle...

7. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

smal, ik voel me nu net een nsber... sorry voor de ban met het is terrecht... ik laat me niet zomaar uitschelden voor hoerenjong.
    mijn moeder is 4 jaar geleden overleden dus het komt bij mij best hard aan...

8. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Ookal wou je het volgens jouw niet op Minecraft zeggen, waarom vraag je dan aan Dutch_NL of hij zich aangesproken voelt?
    En ga je daarna nog een stapje verder door te zeggen 'Jammer'?
    Dit vind ik niet zo'n 'lame reden' zoals jij het zegt, dit is gewoon geen respect hebben voor de staffleden.

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Nog iets:

10. smalgunner93 Woodcutter DRC Player

stefan dat wist ik niet, en daar kunnen we dan wat over delen, over 4 dagen is mijn moeder 12 jaar overleden,
    Ohke dan ist een uitvlucht volgens jullie, ik was aan het ouwhoeren op Omegle, ik weet ook dat ik me aan de regels moet houden, en het was echt niet voor hem bedoeld, ik ben al paar dagen in een kut humeur, sorry dat ik zei jammer, had niet gemoeten
    maarja, zo te zien aan al deze reaties te zien krijg ik geen unban. moet je nagaan stefan, dat ik jou zelfs een keer een ban bespaard heb, en dan doe jij mij zoiets. waarom zou ik je daar voor uitschelden gaat nergens over, ik zei al de hele tijd niks in de chat, en dan zal ik dat in een keer uit het niets tegen je zeggen, zeker...

11. smalgunner93 Woodcutter DRC Player

ik hoop echt dat ik een unban krijg, mijn verontschuldigingen tegen stefan voor wat ik zei, ik had niet moeten zeggen dat ik et jammer vond dat ie zich niet aangesproken voelde..
    Verveel me dodelijk zonder DRC....

12. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

toch snap ik het niet je moeder is nu bijna 12 jaar overleden (gecondoleerd) en toch galm je hoerenkind door de chat

13. smalgunner93 Woodcutter DRC Player

Dankjewel, en nee was ook echt niet de bedoeling om het in drc te zeggen, ik heb soms dat als ik op alt+tab druk ik nog wel in het minecraft scherm zit maar er wel wat anders voor heb, dus typte et op de verkeerde plek,

14. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik weet hoe het is als je moeder overleden is... eind november begin december ben ik ook niet echt in een leuke bui vanwege mijn moeder...
    maar wel op je taalgebruik letten :)

Topic gesloten, persoon unbanned.

Thread Status:
Not open for further replies.