Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Sparky_Xx, Aug 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

hallo mensen van drc ik weet echt niet wat ik heb gedaan en wat is killaura
    waarom ben ik geband van de server
    ik wil dit graag weten want ik heb niks gedaan
    ik wil ook graag mededelen dat mijn broer xXFlamingflexXx ook mee praat

Last edited by a moderator: Aug 22, 2014
    • Like Like x 1
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

LETOP! Als je liegt met een unban app zal je NOOIT unbanned worden!!

Als je gebruik maakt van poll wordt de topic gesloten. Een poll heeft geen zin bij een unban!

Hallo, hier kan je lezen hoe je een Unban App aan moet maken.

Vul dit even in:
    Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Kopieer wat in het zwart staat, en vul het gewoon even verder in, in je eigen topic!
    Als je dingen overslaat met het * ervoor, kunnen we je helaas niet verder helpen.
    En zal je topic gesloten worden.

Hoe maak ik een unban topic? Klik op deze Link

3. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Sparky_Xx
    *Wat heb je gedaan: ik zou niet weten wat ik heb gedaan
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs: (Screenshots, Video's) dit weet ik niet

4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Sparky_Xx
    Je bent geband door mij voor killaura. Als je niet weet dat is, wat wel niet zo zal zijn omdat je het gebruikt, google het eens.
    Eerst en vooral, spam je unban topic niet zo vol. Er is een edit knop.
    Het zeggen dat je van niks weet, geloof ik niet en we weten beiden dat het niet zo is.
    Ook voordat je aan je unbantopic verdergaat, waarom zouden we je nog terug moeten laten. Je hebt al redelijk wat kansen gehad: remember this? [​IMG]

• Agree Agree x 2
  5. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

sorry maar dan wil ik nog 1 ding waar is het bewijs en hoe kun je kill aura zien want ik zie het niet in filmpjes

• Like Like x 1
  6. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Graag aparte unban topic. Na staff kan niemand anders hier reageren.

7. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste xXFlamingFlexXx
    Julie ip zal unband worden en jij kan terug op de server omdat je hier inderdaad niks met te maken hebt. MAAR zien wij een ander account op jullie ip, direct terug terug terug ipban.

Sparky_Xx Als je geel killaura of forcefield ofzo hebt mag je mij eens uitleggen hoe je iemand kan slaan die plots achter jou staat + wrm je met je boog begint te slaan als er pots iemand zeer dicht bij jou staat.

8. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

Nou nobody4live als ik met een boog begin te slaan ben ik aan het skrollen naar mijn zwaard dit gebeurt redelijk vaak bij mij en als ik plotseling omdraai is het reactie maar dit lukt mij niet altijd en waarschijnlijk zie jij het als ik snel reageer verder zou ik ook niet weten hoe ik het moet bewijzen dat ik geen kill aura heb als jij weet hoe ik dit kan bewijzen zeg het me asjeblieft

Ik wil ook even melden als ik de boog gebruik wil ik schieten zodat de vijand weg van mij blijft

• Like Like x 1
  9. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik heb net wel 10 keer "gescrolld". Maar dan maak ik toch echt geen slaande beweging. Dus verklaar dat slaan dan maar.

• Like Like x 3
  10. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

Xcnix skrollen en slaan te gelijk

• Like Like x 1
  11. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Heb je dat wel eens geprobeerd samen te doen? Niet echt een fijne manier om te wisselen.
    Maar hoe ik ook probeer.....mijn boog slaat niet. Maar ik laat het hierbij. @nobody4life zal beslissen.

• Informative Informative x 1
  12. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

Xcnix ik zie het probleem niet dit is mijn manier van pvpen als jij het anders wil doen is helemaal prima maar dit is minn manier en dit verrander ik niet

nou nobody4live ik heb hier screenshots van gister op de server waarin iemand scheldwoorden zegt het draait nu om het beeld van mij op het plaatje ik zie geen killaura jij wel ??

als je denk de plaatjes zijn van een andere dag bekijk mijn stats het 2de plaatje is voor 100% van gisteren ik heb hier 1900 kills en nu nog geen 2000

weet je wat ik ook totaal niet snap.
    waarom jullie denken dat ik dit gebruik want anders had ik bij de vorige unban topic toch wel gezecht ik hoef toch niet meer op de server hieruit blijkt duidelijk dat ik absoluut op deze server wil spelen daarom vind ik het extra erg dat jullie dit over mij denken.
    ik gebruik GEEN KILL AURA wat jullie hieruit en de screenshots niet begrijpen zal ik dan wel niet snappen maar ik weet dat ik GEEN KILL AURA gebruik

Attached Files:

• Like Like x 1
  13. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Aub gebruik die bewerk knop eens...

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  14. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Weet je wat ik totaal niet snap?
    Dat jij graag op de server wilt maar alles voor jezelf verpest door een lulverhaal op te hangen.
    Hieruit blijkt NIET dat jij graag op de server wilt spelen? Anders had je wel de waarheid vertelt.

En vindt je het erg of jammer dat we je niet geloven'?

Geef toe en maak de kans iets groter op een unban..

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  15. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

sorry maar ik snap niet wat ik precies moet toegeven het is namelijk moeilijk omdat nooit iemand mij gelooft

• Like Like x 1
  16. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik ga hier nu ook even inspringen.

'Graag terug op de server willen' is geen geldig argument bij een unban aanvraag. Door een unban aanvraag te maken zeg je dit al.
    Er is ook een bewerk knop en ik ga nu even je berichten samenproppen. Als je na deze post nog eens 2 berichten na elkaar post, verwacht dan een forumban van 1 week, begrepen?

En nu de eigenlijke zaak.
    - Plotseling omdraaien + slagen (terwijl je een boog vast hebt), dat zegt me genoeg.
    - Aan de screenshot te zien heb je ook geen minimap, dus kun je onmogelijk weten dat er een moderator opeens achter je verschijnt. Niemand heeft zulke reflexen.
    - Nu ik het er over heb: Hoe zouden wij aan 2 screenshots kunnen zien dat iemand wel killaura heeft?

En dan nog iets:
    Schelden met ziektes is niet niets. Als je een regel breekt gaan wij er van uit dat je in staat bent er meerdere te breken.

• Like Like x 2
  17. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

oke dracindo ik heb het begrepen, maar mij leek het aan de screenshots wel goed te zien. en ik dacht dat als je een regel breek en dan weer terug op de server mag dat het dan van zelf sprekent was dat ik het niet meer zou doen en dan wil ik nog iets weten van nobody4live. HOE ZAG MIJN SKIN ER UIT. want je hebt mij ook in de war kunnen halen. ik had namelijk duidelijk diamanten armor aan.

• Like Like x 1
  18. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Denk je nu echt dat wij naar iedereen zijn skin kijken als wij die bannen en dan nog eens onthouden. Kom alstublieft eens met een goed argument want voor mij hoeft jou hoeft jouw unban niet. Ik kan even goed dit topic sluiten en gedaan. Dus spreek nu eens de waarheid.

19. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

Nou nobody4live ik vind het heel vervelend dat je de waarheid niet gelooft en nogmaals hoe moet dan bewijzen dat ik geen kill aura heb want de waarheid is dat ik geen kill aura. En als je dit niet gelooft sbap ik want kijk maar eens baar allen moderaters en admins in de unban topics over hackers jullie denken iets en als het niet zo is blijven jullie je eigen gedachten hebben dit snap ik maar je moet ook een keer naar spelers luisteren mij part ga je met mijn minecraft vrienden praten de namen zijn twingamer wretcherboy kleinetom demiftw iijochem rihard en sonic589 dit zijn mijn vrienden ik heb geen hacks vraag het maar naar jij denkt nu zeker laat maar lullen dit klopt ik weet het dat jij niemand gelooft alleen jezelf is prima maar dit is fataal voor iedereen op de server ik hoop datjij ooit nog een keer verrandert anders hebben een helehoop mensen een probleem. + heb je demiftw zien vechten zij reageert nog sneller als mij als je mij een hacker vind is zij het ook en twingamer reageert ook sneller als mij zij zijn mijn vrienden bekijk is hoe hun vechten ik doe het nog slomer dus wie is hier nau aan het liegen volgensmij bem ik hardstikkr onschuldig en denk nog een goed na ik ben jou maar 1 keer tegen gekomen in de toren jij doden mij hoe kun je in 10 sec hebben gezien dat ik kill aura heb denk is na man wie liegt volgens mij jij succes als ik ban blijf is dit jammer maar extreem onterecht denk na voordat je iemand band is is een bericht waar ik al ff over aan het nadenken ben nu is het er uit dus als jij je zin wilt hebben doe lekker dat is ook biet aardig kihk nog eens in andere unban topics welke mensen willen altijd hun zin krijgen hè. Misschien heb je uets aan dit beeicht denk bog maar eens na.

• Like Like x 1
  20. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Sparky_Xx
    Ik zou niet liever hebben dan dat jij geen hacks hebt en ik je gewoon terug kan unbannen en wij dit allemaal achter ons laten. Maar als je mij gaat beginnen beschuldigen van liegen, sorry dat gaat iets te ver. Denk je nu echt dat ik na 10 sec de beslissing heb genomen jou te bannen? Voordat wij dat doen volgen wij (onzichtbaar) die persoon een tijd.

Je maakt het voor jezelf hier echt niet makkelijker.
    (en gebruik aub . in je tekst. Zo een doorlopende tekst lezen is redelijk lastig)

• Winner Winner x 4
    • Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
    • Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.