Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TheCelticWolf2, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheCelticWolf2 Newbie DRC Player

*Minecraft naam: TheCelticWolf
    *Wat heb je gedaan: gisteravond (24-1-2014) was ik met mijn vrienden skyblock aan het spelen en toen ze weg waren verveelde ik me en ging kitPVP doen. Toen ik de 'arena' inging werd ik even later geband omdat ik pvphacks gebruikte. Ik had heel erg lag en ik werd verschillende keren naar een andere plaats terug geteleporteerd, of van achteren geslagen, terwijl er niemand achter me stond. Ik heb minecraft nog maar 3 dagen en dit was de eerste keer dat ik op de server kom en vond hem ook heel goed.
    Wie heeft je geband: ?
    Bewijs: geen bewijs

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Bgamer234 jij kan een forumban verwachten voor het reageren op een unbantopic.
    TheCelticWolf2 ik ga in bespreking met de staff.

Je hoort van me.

3. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste TheCelticWolf,

Ik heb je niet zomaar geband, ik kreeg meldingen over dat je een forcefield zou gebruiken.
    Ik heb dit speciaal nog getest door achter je te gaan staan in vanish en dan uit vanish te gaan.
    Nadat ik uit vanish ging, werd ik meteen door je aangevallen. Hierbij kreeg ik nogmaals een cheat-melding: je keek me niet aan en sloeg mij met een te hoge frequentie. Voor mij is het dus zeker dat je iets van een hack hebt gebruikt.
    Deze dingen zouden niet kunnen gebeuren door lagg.

Nogmaals, met liegen kom je niet ver. Ik weet wat ik heb gezien.

• Like Like x 1
  4. GoToTheSatan Newbie DRC Player

Haha leuk hoor. Onterecht bannen en dan gaan zeggen dat hij liegt. Jij liegt dat je deze dingen gezien hebt... :/ Jammer dat ik deze leuke server moet verlaten vanwege deze stomme staff leden

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste GoToTheSatan,

Wij bannen nooit onterecht, hebben duidelijke protocollen en zijn alleen maar redelijk. Je bent eerst gekickt en had daar nog een kans om je te verbeteren.
    Je bent geband vanwege je eigen stomme gedrag en niet vanwege de stafleden.

dus als je er zo over denkt, en niet de waarheid kan vertellen en stafleden voor stom gaat bestempelen dan heb je geen zin in een unban. Ook goed

vriendelijke groet,

Koolmees71

geen unban topic closed

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.