Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TheproLuc, Oct 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Minecraft naam: TheproLuc
    Wat heb je gedaan: Ik ben beschuldigd voor het hebben van 2 accounts.
    Wie heeft je geband: @moderator Anesitas

Ik ben de broer van DVDV192, die geband is vanwege schelden. Daarom speelde mijn broer(DVDV192) samen met mij op mijn account, omdat hij het toch wel leuk vond. Er zijn dus nooit 2 accounts van 1 persoon geweest. Voorzover ik in de regels heb kunnen lezen is het niet verboden om met 2 spelers op 1 account te spelen. Wél het hebben van 2 accounts als 1 persoon, maar dat is hier niet het geval.

Graag zou ik een unban krijgen, omdat ik niet de regels heb overtreden.

Hierbij de enige regel die hier over gaat:

Art. 14:Geen multi-accounts gebruiken.
    Deze regel houdt in dat je met geen twee accounts in mag loggen. Hieronder valt bijvoorbeeld inloggen met een account om farms te laten groeien of een ban te ontlopen. Nog een voorbeeld zou zijn om een stuk land naast jouw land te claimen om een grotere claim te hebben.

• Like Like x 2
  2. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

In principe wel. maar ik denk dat dat ban ontlopen er vooral op slaat als je geband bent voor hacken. En dan met name dat je met een ander account weer gaat hacken. als je gewoon samen met je broer speelt en je doet niets verkeerds, dan lijkt het mij niet zo'n probleem eigenlijk.

Last edited by a moderator: Oct 11, 2014
    • Agree Agree x 2
    • Creative Creative x 1
  3. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Reactie?

4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

@Anesitas zal je verder helpen als hij tijd heeft. Tot dan, even geduld hebben.

5. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Oke, ik zie hem wel een keer verschijnen hier. Tnx!

6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dit is wat ik bedoel met shareaccount. Er zijn twee spelers die op eenhetzelfde account spelen.

Het feit dat een van deze spelers iemand is banned is, zorgt er voor dat deze speler zijn ban ontloopt door te spelen op een zogeheten green account. Een account wat niet gebanned is. Wij weten dat DVDV192 en Theproluc niet dezelfde persoon zijn, maar tot voor kort ging ik er vanuit dat DVDV192 nog bezig was met zijn unbanaanvraag. Dit heb jij (theproluc) namelijk aan mij verteld toen ik er naar vroeg.

Het ontlopen van een ban is slechts toegestaan wanneer je banned bent voor een verkeerde accountsnaam, verder maakt het niet uit waarvoor je banned bent. De ban is een straf voor iets wat je foutgedaan hebt op onze server, door dan op een 'veilig' account te gaan spelen ontloop je die straf, waardoor de hele ban geen nut heeft.

• Agree Agree x 1
  7. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Zoals jij de regels nu uitlegt snap ik het inderdaad. Daarvoor hebben wij nooit geweten dat deze regel zo werd uitgelegd. Wij hebben altijd gedacht dat dit over het ontlopen van een ban na hacken ging. Daarom vraag ik of ik misschien nu nog een kans mag krijgen op de server?

Verder zal mijn broer niet meer op mijn account spelen en proberen of hij alsnog een unban kan krijgen.

Ik hoor wel van je,

Alvast tnx !

• Agree Agree x 1
  8. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

9. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Geduld, als iemand niet direct dezelfde dag reageert moet je niet direct gaan bump-posten.

Waar staat dit vermeld in de regels dan?

11. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Nu ja, dat staat niet impliciet in de regels vermeld, maar we zijn er altijd van uitgegaan dat het om hackers ging,, omdat zij de server verpesten. Ik weet nu dat het fout was door mijn broer op mijn account te laten spelen, dus zou ik nu alsjeblieft nog één kans mogen krijgen?

12. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Voordat je een unban krijgt, moet je mij eerst gaan overtuigen dat je inderdaad niet dvdv nogmaals op jouw account laat spelen. Als hij terug wilt komen dient hij gewoon zijn unban aan te maken.

13. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Ik zal dvdv niet nog een keer op mijn account laten spelen, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik weer geband wordt. Verder is het ook leuker als we samen kunnen spelen, en dus zal hij binnenkort een nieuwe unbanaanvraag starten. Als zijn account geunbanned wordt, dan zal hij natuurlijk niet meer op mijn account spelen. Mocht zijn account niet geunbanned worden, dan zal ik mijn wachtwoord veranderen zodat hij niet op mijn account kan komen spelen.

14. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik zal vanmiddag je ip unbannen en alleen het account van dvdv bannen. Laat hem dus niet op jou account spelen. Je krijgt namelijk geen 2de kans.

#slotje

Thread Status:
Not open for further replies.