Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TheproLuc, Dec 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: TheproLuc
    *Wat heb je gedaan: Ik heb 'zogenaamd gehackt'
    Wie heeft je geband: Xcnix

Ik was vandaag kitpvp aan het spelen en vond @diondebouwer een beetje erg verdacht, naar mijn mening gebruikte hij killaura. Daarom zei ik tegen Diondebouwer:"ff killaura aangedaan Dion_de_Bouwer" Magicflakes maakte hier een screenshot van en interpreteerde dat IK killaura gebruik, maar dat is niet het geval, als je het niet gelooft moet je me maar een tijdje volgen, ik gebruik echt geen killaura, want ik heb ook een hekel aan mensen die dat gebruiken.

TheproLuc

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Waarom zeg je dan in de chat? Ook al zijn jullie geen vrienden, het is en blijft niet slim om dit te doen.
    Hij kan immers niet weten of je het echt hebt gebruikt of niet.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
  3. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Ik geef toe dat het niet de handigste actie was,

Maar ik had het tegen dion de bouwer, en niet over mezelf. Daarnaast vind ik dat er eerst wel wat betere bewijzen moeten zijn dan alleen een vaag berichtje, want dit lijkt mij geen bewijs dat ik hack.

• Agree Agree x 1
  4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Als iemand roept dat ie dat heeft, geeft ons dat zeker een reden om te bannen. Ik zal er over nadenken wat mijn beslissing zal worden

• Agree Agree x 1
  5. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Eerlijk gezegd snap ik niet dat zo lang duurt, in principe zei ik alleen maar dat, volgens mijn mening, diondebouwer hackt. Dat is volgens de server rules niet verboden en dus is er geen enkele reden om mij te bannen.

TheproLuc

6. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat ik niet thuis ben op het moment? Als jij roept dat je kill aura hebt gebruikt mag ik er vanuit gaan dat dat ook zo was. Er staat namelijk in de regels dat je dat niet mag gebruiken. Anyway... ik zal je het voordeel van de twijfel geven en unbannen als ik dadelijk thuis ben. Denk de volgende keer even na voordat je iets roept

• Like Like x 2
  7. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Bedankt dat je mij het voordeel van de twijfel geeft, de volgende keer zal ik mijn mening wel achterwege laten.

TheproLuc

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.