Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by tomvdb, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tomvdb Woodcutter DRC Player

Beste, ik geef toe dat ik gisteren erover ben gegaan en wil hiervoor m'n excuses aanbieden, vooral voor nobody4life en koolmees71. Ik hoop dat jullie het me kunnen vergeven.
    Gisteren was ik een beetje over m'n toeren dat ik werd geband door +-30 kippen die ik niet heb gekweekt, maar wel door iemand anders op mijn claim.
    Maar vandaag ben ik gekalmeerd en tot bedaren gekomen. En het zijn namelijk de regels ,dus het eerste dat ik ga doen als m'n ban over is, is al die claims wegdoen voor ik weer geband wordt.
    vriendelijke groeten,
    toto0072
    (hopelijk kunnen jullie het me vergeven en mss vergeten)

2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Dag toto0072, het is goed te horen da je nu rustiger bent en volwassen kan reageren. Om er voor te zorgen dat zoiets niet opnieuw gebeurd denk je best goed na wie je trust op je claims en wie zeker niet. Je tempban blijft wel dus je kan binnen 4 dagen terug op de server. In het vervolg denk je wel beter na voor je roekeloos begint te posten want je hebt geluk dat er geen gevolgen zijn door je niet passend gedrag. Vergeven zullen we zeker doen maar vergeten is een andere zaak

3. tomvdb Woodcutter DRC Player

oké nobody4life,
    ik zal beloven dat ik niet meer zo roekeloos zal reageren en zal ik eerst even tot bedaren komen.
    Ook bedank ik u dat er geen gevolgen zijn door mijn gedrag van gisteren.
    Kan ik nog altijd test-moderator worden of is dit niet meer mogelijk? Als het niet mogelijk is, zou ik dit heel spijtig vinden, maar ik zal het dan gewoon accepteren.

vriendelijke groeten,
    toto0072

Thread Status:
Not open for further replies.