Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TotoGamerNl, Dec 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TotoGamerNl Newbie DRC Player

*Minecraft naam: TotoGamerNL
    *Wat heb je gedaan:mensen geïrriteerd

Beste, ik heb de persoon: luukgamekanaal geïritteerd, hiervoor had ik ook mijn verontschuldigingen aangeboden. Ik wou trouwens zijn boomhut kopen, later zijn we naar zijn huis gegaan waar er kledij op een staanbeeld stond, ik pakt het eraf om te testen, daarna heb ik het direct teruggegeven, hij werd boos en ik moest oprotten. Later kwam ik terug om mijn verontschuldigingen aan te bieden, en hij verwijtte me dat ik sethome had in z'n huis, wat niet zo was, wat je kon op zijn hek geraken en en zo binnenkomen want zijn deur stond open. Daarna werd ik geband voor 6 dagen. Persoonlijk vind ik dit veel te veel, hopelijk kunnen jullie mij minder lang bannen of unbannen,
    Vriendelijke groeten,
    Toto

• Agree Agree x 1
  2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Je bent eerst gewaarschuwd voor het stelen van luuk zijn armor. Ik gaf je een waarschuwing omdat je het terug gaf. Daarna bleef je terug komen om zover het leek luuk te irriteren.

Waarom bleef je terug komen? Terwijl je al gewaarschuwd was?

3. TotoGamerNl Newbie DRC Player

Zoals ik al zei: omdat hij me verwijtte dat ik sethome had in z'n huis, ik liet hem zien dat je via zijn hekjes erin kon, want er was dirt naast de hekjes. Daarom bleef ik terugkomen en ook om te zeggen dat het me spijt, want hij heeft me al veel geholpen.
    --- This message was merged, Dec 9, 2014 ---
    Kan de tempban dan nu stopgezetworden? Of verkort worden, want nu ben ik onterrecht gebanned...

Last edited: Dec 9, 2014
  4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Je hoeft dit niet te melden, bij unban appeals als deze reageren bijna altijd of zo goed als binnen de 24 uur.
    Hou rekening dat TheGooseBumpers ook een persoon is die meer doet dan alleen Minecraft.

5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Je zegt dat je sorry wou zeggen tegen luukgamekanaal voor het terug komen en grieven door terug te komen. Daarom heb ik besloten om je temp-ban niet in te korten. Je kwam na een waarschuwing voor grieven en nog makkelijk vanaf, maar daarna bleef je terug komen.
    Ik zie je weer terug over 5 dagen.

#Temp-ban niet verkort
    #Topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.