Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by jippiejajeeej, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejajeeej Newbie DRC Player

Hallo,

Een Vriend en ik waren bezig met een heel groot project op deze server, Maar toen werdt hij gebant Wat eigenlijk een beetje mijn schuld was. Ik vind het heel erg jammer en voel me soms best schuldig. Daarom wil ik vragen of hij geunbant mag worden. Wat hij heeft gedaan? Gebruik gemaakt van een best bekende Bug in minecraft Waar door je dingen kan verdubbel. Hoe het ging? Via een Vriendin maakte ik kennis met die bug ze zei dat het op deze server wel mocht en dus vertelde ik het aan mijn vriend en samen maakte we daar dan gebruik van. Maar blijkbaar mocht het niet en toen werd hij gebant wat eigenlijk mijn schuld is. Zouden jullie hem alsjeblieft willen unbannen!! Zijn mcnaam: Koenlem Alvast bedankt als het mag! Groetjes Jippiejajeeej

2. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

1. Koenlem moet zelf een unbantopic aanmaken.
    2. Hij gebruikt een bug, er is hier een regel voor: Art. 27: Elke glitch of bug moet onmiddelijk meegedeeld worden aan de staffleden. Niet enkel het misbruiken van bugs, maar ook het verzwijgen zal worden bestraft!
    Deze regel houdt in dat je elke glitch of bug moet vermelden aan de staff. Als je deze achterwege houdt en/of gebruikt zal je gestraft worden. Een glitch of een bug is eigenlijk een fout in het systeem van DutchRastaCraft, waar jij dus plezier mee kan beleven of geld mee kan verdienen.

3. Indien hij de moeite deed om de regels te lezen, dan wist hij dat dit niet mocht. Alsook jij zou dit moeten weten.

Deze unbantopic wordt gesloten en de speler 'Koenlem' dient zelf een ubantopic aan te maken.

Greetings

Boins

Thread Status:
Not open for further replies.