Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by nlownzzzz, Sep 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ign: NLoWnZzZz
    waarom ben je gebanned: ticket deathtrap
    commentaar: ik kan er helemaal niks aan doen dat dit gebeurd is, ik was aan het minen en iemand wou teleporten naar mij ik heb dit geaccepteerd.
    later bleef hij me volgen en ik zei dat hij weg moest gaan omdat het irritant begon te worden en hij ging maar niet weg, dus ik heb een ticket aangemaakt dat hij me irriteerde en na dat ik de ticket heb aangemaakt hakte hij blokken onder mij vandaan waardoor ik in de lava viel.
    ik vind dat ik hier niks aan kan doen want ik had de ticket al gemaakt en daarna heeft hij onder me weggehakt.
    ik snap best dat het niet leuk is om je spullen te verliezen hierdoor maar je kan zien door wie de blokken weggemined zijn en dat ik hier niks aan kon doen.
    deze speler had pvp-off en dat vond ik nog het ergste want ik kan hem niet hitten of doodslaan zodat hij weg is maar hij kan wel blokken onder mij weghakken.

Attached Files:

• Funny Funny x 3
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Je bent getempbanned door @TheGooseBumpers
    Hij zal je helpen met je aanvraag.

3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik vind het wel heel toevallig dat op de exacte plek waar jij je ticket maakte een gat van 1x2x2 ontstaan is met eronder 1 laagje lava. Ook is het nog factions, daar kan je bijna altijd van uitgaan dat je geirriteerd gaat worden door mensen, wees blij dat hij pvp protectie nog aan had staan hij had je net zo goed kunnen killen terwijl jij aan het minen was geweest.

4. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik had pvp protectie uitstaan hij had hem aanstaan en ik had de ticket aangemaakt omdat hij telkens blokken onder me weghakte dus ik maakt de ticket en toen hakte hij het onder me weg waarom zou me ticket anders boven de lava zijn omdat ik hem daar aangemaakt heb en toen heeft hij mij gekilled door de blokken onder me weg te halen ik wist niet eens dat daar onder lava zat want hoe moet ik dat weten ik ben zelf ook me diamonds gear en stuff kwijtgeraakt daardoor

• Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.