Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by GoToTheSatan, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GoToTheSatan Newbie DRC Player

Aangezien mijn vriend 'TheCelticWolf' niet zo super goed is met computers, maak ik deze unban voor hem aan.

*Minecraft naam: TheCelticWolf
    *Wat heb je gedaan: Hij was KitPvP aan het spelen, maar het lagde heel erg. Daardoor leek het alsof hij hacks had. Hij was diezelfde middag voor het eerst gejoined, om samen met mij en nog een vriend Skyblock te doen. Toen ik 's avonds moest stoppen, ging hij dus KitPvP spelen. Tot onze spijt moeten wij nu nog maar met z'n tweeën skyblock doen. Ik hoop dat jullie hier over nadenken en hem een nieuwe kans geven. Als hij geunbanned zal hij alleen nog maar op skyblock gaan, waar het vrij moeilijk en nutteloos is om te hacken.
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

3. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste GoToTheSatan,

Voor deze ene keer neem ik er genoegen mee dat jij een unban-topic maakt, laat volgende keer je vriend het écht zelf doen.

Ik ben een beetje verward door de volgende zinnen:
    Geef je dus in die tweede zin eigenlijk toe dat hij wél hacks heeft gebruikt in de pvp?

Ik hoor graag van je.

4. GoToTheSatan Newbie DRC Player

Nee, het is om aan te geven dat als jullie nog steeds denken dat hij hacks gebruikt heeft, dat hij dat dan niet meer kan doen. Ik zei het ook om te voorkomen dat hij weer lag krijgt en misschien weer gebanned wordt. Hopelijk begrijp je het nu ;)

5. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste,

Ik heb TheCelticWolf niet zomaar geband.
    Als ik het me goed herinner heb ik hem gebanned voor een forcefield hebben.
    Ik heb dit speciaal nog getest door achter hem te gaan staan in vanish en dan uit vanish te gaan.
    Nadat ik uit vanish ging, werd ik meteen door hem aangevallen. Hierbij kreeg ik nogmaals een cheat-melding: hij keek me niet aan en sloeg mij met een te hoge frequentie. Voor mij is het dus zeker dat hij iets van een hack heeft gebruikt.

Het beste wat je kunt doen is hem laten toegeven, want ik hou niet van liegende mensen.

6. GoToTheSatan Newbie DRC Player

Laat ik zo zeggen: Hij heeft minecraft minder dan een week, hij weet niet eens wat forcefield is. Hij had erge lag, sloeg waarschijnlijk op iemand anders, en door de lag sloeg hij waarschijnlijk zelf 10 keer in 10 seconden, maar bij jou in 1 seconde. Dat heet lag. Maar ik denk dat ik me begin te herinneren waarom ik deze server verliet... :/
    EDIT: Ik vraag me ook af waarom je zo plotseling van kant verandert. In je eerste post leek je ermee in te stemmen dat hij geunbanned werd. Nu ben je er plotseling totaal tegen

7. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Ik ga nu niet meer verder met je in discussie, daarvoor moet hij zélf een unban-topic aanmaken.

Tot die tijd: player still [banned]

Thread Status:
Not open for further replies.