Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Gewoonbastijn, Jan 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

haha dat ik hier is zou posten :O

*Minecraft naam: Gewoonbastijn
    *Wat heb je gedaan: Beacons gegrieft bij Semcertezaa.
    Wie heeft je geband: ik heb geen ideetjee
    Bewijs: (Screenshots, Video's) http://puu.sh/6sNGO.png

haha leuk dat ik een keer de stoute schoenen aan trek :p, maar ik weet dat het niet mag, maar er bestaat een protection plugin voor toch? en het zijn 4 BEACONS daar krijgt iedereen toch wel stoute gevoelens van? hahaa, nou en ik heb ban van 3 daagjes ofso , maar ik wil graag weten wie me geband heeft, enz

groeten!

Bastijn

• Like Like x 3
  2. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Hallo Bastijn,

Het is niet de bedoeling dat je "voor de grap" andere mensen gaat vervelen door te griefen en dat je de moderators onnodig werk laat doen. Hou je de volgende keer in, want met deze actie heb je ons vertrouwen geschaad.
    Boins heeft jou geband zoals je hier kunt zien:

3. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

dankje maar is het aleen ik? want ik was met dJustin_Ulft en hij heeft het ook gedaan? ik moest van hem.. dus vind ik het wel eerlijker dat hij dan ook een ban krijgt..

4. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Je zult moeten wachten op het antwoord van Boins.

5. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

is goed zal ik doen :),

6. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb je eigenlijk de lichtste straf gegeven die op griefen staat, en dat is 3dagen ban (het had meer dan het dubbele kunnen zijn). Blijkbaar was door een fout bij Semcerteza zijn huis niet meer geclaimed.

Er stonden dus blijkaar 4 of 5 beacons waar nu nog maar 2 van overschieten. Ik heb via de plugin kunnen zien dat jij (Gewoonbastijn) er 2 hebt genomen. Ik heb ook gemerkt dat je jezelf toegang hebt gegeven tot het huis dat er staat door 2 ramen kapot te slaan.

Ik vermoed dat je zelf wel weet dat dit niet kan, ook al is het voor de grap. Ik denk zelf dat moest het met jou gebeuren dat je het zelf niet graag zou hebben als je dit voorhad. Een beacon kost al rap 50k DRC. Sommigen spelers sparen hier lang voor.

Ik heb je ook gebanned vanaf het moment dat ik een klacht kreeg en nadat ik dus had gezien dat jij ze 'gestolen' had. Verdere afhandeling van je ban en eventuele aanpassing (slecht zin of goede zin) van je ban periode wordt straks besproken in het team.

Greetings

Boins

• Like Like x 2
  7. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

oke, dus ik word dus gestraft door een fout van mezelf en een ander terwijl nog een andere speler op vrije voeten gaat? dJustin_Ulft

en ja ik hoef nog geen unban hoor, ik wacht wel tot het over is.

en ook ff sorry naar SemCerteza , dat vind ik wel op zn plaats, heeft hij zn beacons terug? en please haal dan die beacon weg die ik heb gepakt aub?

8. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Ik zal even kijken hoe het zit met dJustin_Ulft

• Like Like x 1
  9. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

10. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

niet gebroken, maar ik moest er 2 breken zoals jullie al zagen, en 1 moest ik aan hem geven

en over dat glas ja klopt ik zat vast in zn huis en wilde naar buiten,

ik weet dat het dom is , ik ken de regel en ja zoals het spreekwoord luid :'' Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten'' , dus ik wacht mn ban lekker af :) , bedankt voor jullie reacties enz.

• Like Like x 2
  11. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

Thread Status:
Not open for further replies.