Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Sander06, Jun 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sander06 Newbie DRC Player

*Minecraft naam: Sander06
    *Wat heb je gedaan: XRay gebruikt
    *Wie heeft je gebant: (waarschijnlijk) automatisch door de 'x' dias vs stone plugin

Gezien mijn bouw kwaliteiten vind ik dat ik een 2e kans verdien. En voordat men op deze unban app reageert kijk eerst even in-game naar mijn huis nabij shop van Boobie en het naar toe te verhuizen huis in Region Adventure nabij Massayuki (spelfouten in de namen daargelaten) en oordeel zelf.
    Heb wel degelijk xray gebruikt, maar heb niet enkel en alleen excessief veel naar dias zitten minen (had/heb ook een Fortune III en dat helpt ook behoorlijk bij het vergaren van dat mooie blauwe goed)

In afwachting op jullie besluit
    HiepHoi
    :)

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Sander,

Voordat we een uiteindelijk besluit nemen wil ik even een paar dingen rechtzetten.

1. Je bent door mij geband en niet door een automatisch systeem zoals je denkt. Het bannen van mensen is handwerk en vergt wat speurwerk. Zeker als mensen niet voortdurend excessief dia minen, maar wel veelvuldig Xray gebruiken. We krijgen namelijk wel meldingen van het o zo beruchte systeem als er weer iets mis is. Reken maar dat er regelmatig meldingen kwamen.

2. Je Fortune pickaxe zal je niet kwaad doen hoor. Als dat zou zijn dan zou je bij het hakken van een mooie blauwe ore met een silk touch en daarna met een Fortune wel helemaal de doe zijn. We rekenen in blokken en niet in de aantal dia of lapis die je eruit krijgt.

3. Je bouwkunsten zijn me al langer opgevallen. Ik volg je al een aantal dagen (ik wil wel zeker zijn als ik iemand ban dat die Xray heeft) en ken je bouwwerken. Ik heb ook tegen de anderen verteld hoe stom ik je vind: zoveel energie in mooie huizen steken, bordjes met je naam als architect en dan voor die stomme ores xray gebruiken. Dat kan ik niet begrijpen!

Als ik dit bij elkaar optel kom ik niet uit op een positief oordeel. Je hebt bewust de regels overtreden en het ook nog op zo'n manier gedaan dat ik er veel werk aan had genoeg bewijs te verzamelen om je te kunnen bannen. We hebben ook wel betere bouwers verloren door Xray hoor. Regels zijn regels!!

• Like Like x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik ga akkoord met Koolmees en wil er nog iets aan toevoegen, Sander.

Als je heel graag bouwt en mooi kan bouwen, maar niet zelf de resources wil halen, ga dan een creative server spelen? Dat zou volgens mij beter bij je passen. Maar xray hier op DRC? Nee bedankt.

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

oftewel...heb je nog laatste woorden?

5. Sander06 Newbie DRC Player

Dag Koolmees71 en JelleDRC,

Genoeg laatste woorden maar ik respecteer jullie besluit en wens jullie verder succes met deze goeie server.

Deze 'stomme' niet creative willende minecrafter gaat door naar de volgende server.

HiepHoi
    :)

PS graag mijn claims, spullen en huisjes verwijderen danwel vrijgeven.
    (is alleen maar irritant voor nieuwe bouwers die 'net daar' willen uitbreiden)

6. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

topic gesloten, verouderd

Thread Status:
Not open for further replies.