Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by willig00, Jun 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. willig00 Gold Miner DRC Veteran

Minecraft naam: willig00
    *Wat heb je gedaan: Ik had een discussie met Anesitas of het isn't of aren't is in de volgende zin: Player warps isn't/aren't ...... Ik dacht dus dat het aren''t was, en anesitas dacht dat het isn't was. In de daaropvolgende discussie heb ik me misschien wel wat onrespectvol gedragen, wat me spijt.
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor. @Anesitas
    Bewijs: (Screenshots, Video's) NVT

• Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

--- This message was merged, Jun 16, 2015 ---
    Misschien? Je vind het normaal om dit soort dingen te gebruiken in een 'discussie' ? (waarin je mij gaat muten, dus het is verre van een disussie geweest.)

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Informative Informative x 1
  3. willig00 Gold Miner DRC Veteran

Wat ik zei is niet tegen de regels. Bovendien moeten mods daar wel tegen kunnen, want als er rekt tegen je word gezegd en dat het niveau laag is en als je dan gaat bannen vind ik dat wel een beetje raar ja. Bovendien zeggen andere mensen 10keer ergere dingen. Maar zoals gezegd bied ik mijn excuses nog steeds aan, en hoop ik dat ik gwunbanned wordt.

• Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 2
    • Like Like x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Volgens mij staat er nog steeds gewoon in de regels dat je anderen moet respecteren. Als jij mij gaat verbeteren op iets vind ik het niet erg om daarover te gaan praten. Als jij je dan zo kinderachtig gaat gedragen om na dat soort uitspraken mij te gaan muten en na het unmuten weeral volop verder gaat alsof er niets aan de hand is, dan ben je toch vrij respectloos bezig.

En die mensen krijgen dan ook rustig gewoon een straf hiervoor. Ik vraag mij af waarom je van mening bent dat staffleden tegen dingen moeten kunnen waarvoor andere spelers geregeld klachtentopics aanmaken. Moeten wij soms zomaar elke opmerking aanhoren, en doen alsof er niets aan de hand is?

Je bent inderdaad banned voor het onrespectvol zijn naar mij. Maar niet enkel naar mij: elke speler die mij op dat moment bijgestaan heeft, is door jou op dat moment gemute. Ik probeer nog steeds je denkwijze te begrijpen, als je graag iemand wilt verbeteren maar schijnbaar geen terugspraak kunt hebben. Moet je jezelf dan niet afvragen waarom je het nog doet?

• Agree Agree x 3
  5. willig00 Gold Miner DRC Veteran

Ik respecteer u ook gewoon hoor. En die mute is inderdaad wel wat ongepast. Mijn excuses hiervoor. Maar nog steeds is dat niet echt Onrespectvol. En u was degene die geen tegenspraak kon hebben u werd boos en bande mee. Ik vond dat er niks aan de hand was, maar u kon er niet tegen en nedacht iets waardoor ik gebant kon worden. Maar nog steeds mijn excuses over dit gebeure.

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
  6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Laten we even kort hierover zijn Wilmer: respect moet je afdwingen, dus als jij van mening bent dat jij niet onrespectvol was naar iemand toe die alle tijd in de server steekt om hem speelbaar te houden, dan is er duidelijk iets mis met je percetie van respect. Je spijtbetuigingen lijken me dan ook niet echt gemeend.

Verder: als wij bannen is dat niet omdat "ergens niet tegen kunnen", maar omdat iemand de regels overtreedt. We hoeven dan niets te bedenken, je veroorzaakt het zelf. Ik zou dat als lering nemen voor de toekomst inplaats van je eigen gedrag goed te praten en de schuld bij een mod te leggen.

De beslissing ligt bij Anesitas, maar dit wilde ik wel even toevoegen.

• Winner Winner x 1
  7. willig00 Gold Miner DRC Veteran

Ik wacht nog steeds het antwoord af van Anesitas.

8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Mijn excuus dat de reactie later is dan gewenst, ik ben dit weekend afwezig vanwege een festival.

Ik hoop dat we in het vervolg weer door een deur kunnen en dat je in het vervolg iets meer rekening kunt houden met andere spelers.

Ik zal je account unbannen, en daarmee is het hopelijk klaar.

• Agree Agree x 2
    • Optimistic Optimistic x 2
Thread Status:
Not open for further replies.