Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by topvennie, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. topvennie Gold Miner DRC Veteran

Topvennie
    "Schelden met komkommer"
    Ik weet niet wie me heeft geband.
    Ik heb geen bewijs
    Commentaar: Ik weet niet wat er gebeurd is, ik zat op DRC en moest naar beneden om te eten, ik dee me computer op slaapstand en ging naar beneden.
    Na het eten kwam ik terug naar boven en probeerde om op DRC te gaan, er stond: "you are already connected to this server. Ik heropstarte m'n minecraft verschillende keren maar dat blijf er op staan, dus ik deed het enige wat over was en dat was een hulp topic maken. Juist wanneer ik klaar was probeerde ik nog eenlaatste keer op DRC en er stond dat ik was geband for schelden met komkommer. Ik zou niet weten hoe dat gebeurd is, want iedereen zat te eten en ik was als eerste weer aan m'n computer. daarom ging ik een beetje kijken of ik iets kon vinden op m'n computer van aanwijzingen en ik heb nu 2 vermoedes:
    1 ik kreeg een bericht dat m'n firewall een netwerkaanval had geblokkeerd, ik weet hier niet veel over en ik weet niet of dit kan maar misschien had iemand anders mijn computer gehackt en zat zo op mijn minecraft
    2 ik wist geen enkele ander optie, maar misschien geeft een stafflid een foute iemand geband (wat ik betwijfel).
    Beide lijken me zo onlogisch dat het niet waar kan zijn.
    Ik hoop op wat meer duidelijkheid want ik ben bezig met een nieuw project en ik wil er vooral verder aan werken.
    Topvennie
    EDIT: Ik hoor net van bravo229, 1 van de helpers van het project, dat alle claims naar Robbem10 zijn gegaan en dat onze chesten en iron blocks wegzijn. hiermee beschuldig ik niet robbem10 maar mijn vermoeden dat ik gehackt ben is aan het versterken
    EDIT: en ze zijn onze gebouw van quartz aan het slopen

Last edited: May 2, 2015
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Korte samenvatting:

Ik kom online in survival en zie nog net jou typen:

Uiteraard staan we dat niet toe, dus ban ik je account. Hierna komt het volgende account online. Ik probeer deze te ondervragen maar die reageert niet. Uiteindelijk geeft die dan toch toe:

Dus, zeg me maar eens. Hoe zit het nu echt?

3. topvennie Gold Miner DRC Veteran

Ik ken die niet eens, ik was aan het eten met FAMILIE en er woont niemand in mijn straat die mijn leeftijd is en niemand weet mijn drc wachtwoord
    --- This message was merged, May 2, 2015 ---
    Als je wilt voeg ik je toe aan onze conversatie bij het project, misschien dat dat je overtuigd

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

We hebben IP-check gedaan en zijn er indaad van overtuigd dat jij het niet was die het gedaan heeft.

We gaan het volgende doen:
    1. Account Topvennie krijgt een unban
    2. We gaan Robbem10 vragen hoe hij aan die claims gekomen is.

Over teruggave van je spullen verwijs ik je door naar regel 16. Ik hoop dat het je nu duidelijk is.
    #topic closed

Last edited: May 2, 2015
  5. topvennie Gold Miner DRC Veteran

Ik hoop echt dat je me gelooft, ik heb geen enkele reden om nu te stoppen, dit is zelf 1 van de leukste minecraft periodes die ik ooit heb gehad(tot nu...) ( leukste periode dankzij dat project) ik heb elke dag wel iets te doenvoor dat project, en dat vind ik juist zo leuk daarvoor had ik niks te doen.
    En dat van school klopt ook niet, 86% voor school, ik heb TOTAAL geen problemen op school of te druk, trouwens ik kom net van studiereis en deze vrijdag was het geen school dus ik hem geen enkel huiswerk te doen.

Thread Status:
Not open for further replies.