Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TimdrcVip, May 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TimdrcVip Newbie DRC Player

hallo staff van drc ik ben gebant anders doe ik dit niet maar ik ben voor een hele rare manier gebaned ik zat op een account van een vriend genaamd simon en daar mee ging ik op drc maar ik ging met mijn eige minecraft account van de server af dus ik weet nou niet maarom ik nou ben gebanned ( ip ) maar daarom weet ik dus niet wat ik mis deed (staff kan je misschien uit leggen wat ik verkeert heb gedaan want dat snap ik dus namelijk niet maat vraag is daarom dus waarom ben ik baned ( ip )en of ik altublief een unban zo mogen en ja ik weet dat dit mijn 3de ban is maar alstublief geen mijn nog een kans Gr.Tim ft.TimTuit
    --- This message was merged, May 27, 2015 ---
    oh ja mc acc is :TimTuit
    ik weet trouwens ook niet door wie ik en gebanned

2. TimdrcVip Newbie DRC Player

Minecraft naam : TimTuit
    Gedaan: multieaccount
    wie mij: bande weet ik niet
    foto kom er zo aan
    extra info: ik weet niet echt waarom ben gebaned en anders zou ik heel graag mijn laatste kan krijgen gr. Tim
    --- This message was merged, May 27, 2015 ---
    Effen een vraagje hoe post je een foto op een topic ?

3. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Druk op dat knopje naast 'plaats reactie' waar staat: Upload Bestand. Kies hierna je foto die je wilt uploaden.

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Er staat dan wel dat je niet met twee accounts mag inloggen. Het betekent echt dat je geen twee accounts mag hebben.

Wanneer wij dus iemand online zien komen die in /msg tegen anderen zegt 'hey ik ben TimTuit' en wij zien niet dat TimTuit zijn naam veranderd heeft, gaan wij er dus vanuit dat het een tweede account is met als doel daar extra's uit te behalen.

• Like Like x 2
  5. TimdrcVip Newbie DRC Player

Dat snap ik Anesitas maar ik ken die regel nog niet dus daarom wist ik niet waarom ik ben gebaned maar nu weet ik het wel erg bedankt voor die regel dan weet ik nu dan het niet meer mag en niet mocht en daarom mijn vraag (ik weet dat dit mijn 3de keer ban is maar mijn eerste keer was ik nog geen ranked player maar dat maakt niet uit alleen daarom deze vraag mag ik nog een laatste kan dan probeer ik mij op mijn uiterste te gedraagen en de regels nog eens goed door te nemen en lekker door tegaan met survival alleen dat ligt aan jullie of ik unban mag Gr.TimTuit
    ( die foto is mij niet gelukt)

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.