Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by nlownzzzz, Aug 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ign: NLoWnZzZz
    reden: survival in kitpvp
    door wie ben je gebanned: idk staat er niet bij
    commentaar: ik heb inderdaad survival gedaan in kitpvp maar ik snap niet waarom dit kwaad kan ik heb dit later ook gemeld in een ticket dat dit nog steeds kon en ik ben eruit gegaan en ben gaan pvpen en later werd ik ineens gebanned.

• Funny Funny x 3
    • Like Like x 2
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Je bent banned door @Xcnix hij zal je veder helpen.

3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hey nlownzzzz

Als je een beetje had nagedacht had je wel geweten dat jet het niet de bedoeling was dat je daar gaat survivallen? We hebben niet voor niets een server die Survival heet. Ik weet dat je daar niet alleen was, dus de logs van die andere spelers zullen we ook checken. Ik wil wel eens weten waarom je dit hebt gedaan, terwijl je wist dat het een soort van glitch is. Ook wil ik weten of je nog spullen heb die je hebt gevonden daar. Als laatste wil ik zeggen dat het klopt dat je een ticket had aangemaakt, alleen dat was nadat je ongeveer 40 minuten had gesurvivald. Waarom niet meteen?

Last edited: Aug 17, 2015
  4. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik dacht dat het niet zoveel kwaad kon om daar te survivalen aangezien je daar niks kan hakken en alleen spullen kan krijgen die je niet kan verkopen of gewoon niks aan hebt maar toch leuk is om te hebben ik heb later de ticket aangemaakt omdat ik niet wist of dit nog mogelijk was en later msg ahmed mij van daar kan je tempmute voor krijgen toen dacht ik van ohja daar moet ik nog even een ticket over maken en die heb ik toen gemaakt.
    het was inderdaad en fout om daar te gaan survivalen maar omdat ik dacht dat het niks kwaad kan ben ik er heen gegaan omdat iemand zei dat het nog steeds kon (ga geen namen noemen).
    ik heb een paar spullen in mijn enderchest zitten zoals wool en bloemen die ik daar gevonden heb en vlees die zal ik er meteen uitgooien in de prullenbak van kitpvp als ik geunbanned wordt.
    mvg,
    NLoWnZzZz

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
  5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Dat je geen namen noemt begrijp ik. Alleen helaas voor jou en hem hebben we de logs nog. Wat had je gedaan als we er niets aan hadden gedaan? Alle items houden? Ik zal over een gepaste straf nadenken, je hoort welke dit gaat worden.

6. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik weet dat jullie de logs hebben daarom noem ik geen namen als jullie er niks aan gedaan hadden had ik een paar spullen voor de fun waar ik niks mee kan het is niet zo dat het mijn bedoeling is om het iedereen te vertellen van he ga dat doen zodat mensen alleen maar dat gaan doen en niet pvpen gewoon een eenmalig ding wat je doet iedereen heeft zoiets.
    mvg,
    NLoWnZzZz
    EDIT: en uiteindelijk had ik deze spullen ook weggegooit want ik heb dan geen ruimte meer.
    en ik ga niet zeuren van ja het is de allerbeste server van de wereld mag ik alsjeblieft een unban en dat soort dingen het was mijn fout en ik accepteer de straf die ik daarvoor krijg.

• Like Like x 2
    • Friendly Friendly x 2
    • Winner Winner x 1
  7. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hey nlownzzzz,

Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt deze keer. Ik zal straks online komen en je unbannen. Zoek de volgende keer niet het randje op van wat wel en niet kan. Je kan het beter eerst aan een stafflid vragen. Geef de spullen die je daar hebt gevonden aan een stafflid en mail me ingame aan wie je het gegeven hebt.

#slotje

Last edited: Aug 19, 2015
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.