Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by KleineTom, Aug 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: KleineTom
    *Wat heb je gedaan: Creeper spawner glitch abuse
    Wie heeft je geband: @Anesitas
    Bewijs: (Screenshots, Video's): -

Ten eerste, het spijt me. Ik zou graag weer op de server willen omdat ik het toch allemaal wel een beetje mis. Ook nu ik zie dat er allerlei factions suggesties bijkomen en dat de staff druk met factions bezig is, zou ik graag weer willen spelen. Ik weet dat ik een grote fout heb gemaakt, maar ik hoop dat ik nog een kans krijg.

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste KleineTom,
    Ook aan jou de vraag: waarom heb je niet gemeld dat jij nog in het bezit was van een geglitchde creeper spawner? Ik zeg bezit omdat je via conversatie aangaf dat jij de spawner gemaakt had. Indien ik dit verkeerd begrepen heb aub melden.

3. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Ik heb het inderdaad gemaakt, om te testen of het werkte of niet. Ik heb het niet gemeld omdat ik rond de tijd dat ik hem gemaakt had factions niks meer aan vond en ik vond het de moeite niet waard om het wel te doen. Niemand wist destijds ook dat ik het had dus dacht ik dat het niet zo veel kwaad kon.

• Like Like x 3
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

En hoe zijn de banned leden er dan mee in contact gekomen?

5. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Ik zat een keer met douwe in een call en hij had me nodig bij een raid. Ik moest er een home zetten maar had geen home meer over, ik ging door mn homes heen om te kijken welke ik nog over had, en ik kwam toen ook bij die van de creeper spawner. Ik zei het tegen douwe en die wilde hem zien. Vanaf daar weet ik niet hoe iedereen er is gekomen

• Like Like x 6
  6. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

:)

• Like Like x 4
  7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goede bump, ik was het vergeten inderdaad. Ik laat morgen serieus van me horen, ben nu aan het werk.

Mijn excuus!
    --- This message was merged, Aug 27, 2015 ---
    Goed, het maken van de creeperspawner opzich is natuurlijk niet geheel netjes geweest. Het niet aangeven van deze nadat je er weer kwam ook niet.

Echter, je bent wel eerlijk geweest en heel erg meewerkend. Ik ga je ban opheffen en hoop je gauw weer terug te zien op DRC. Wel hoop ik dat dit soort situaties niet nogmaals gaan voorkomen.

#Topic closed
    #Player unbanned

Last edited: Aug 27, 2015
    • Friendly Friendly x 6
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.