Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by creepysins, Aug 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. creepysins Hunter DRC Veteran

Beste

Hierbij vraag ik om me aub te unbannen

*Minecraft naam: creepysins
    *Wat heb je gedaan: iemand tphere gedaan nadat hij me een zwerver noemde en nadat hij ongewenste tp deed naar me en hij niet wilde leaven.
    Wie heeft je geband: weet ik niet.
    Bewijs: zie bijlage van de ban.

Met vriendelijke groeten
    creepysins | Gregory.

Attached Files:

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je ban komt bij mij vandaan en heeft ook te maken met het feit dat je hem aangeeft voor ongewenst tp, terwijl je daarna zelf 12x tphere doet.

Dat vind ik zeer hypocriet eigenlijk. Wat gebeurde er precies dat je de controle over jezelf verloor?

3. creepysins Hunter DRC Veteran

wel, ik vroeg aan iemand om een beacon te kopen, iemand zei ik heb er 1 dus hij tp'de naar me toe en ik aanvaarde uiteraard.
    De persoon in kwestie komt dus naar me huis en plots staan daar 2 andere spelers zonder ik van iets wist, ik vroeg de mensen vriendelijk om te leaven maar dat wilde ze niet. Ze bleven enige tijd in me huis nadat ik al meerdere malen had gevraagd om te leaven. Daarna ben ik naar een andere plaats gegaan en heb hem een paar keer tphere gedaan zodat hij niet meer kon terug keren naar m'n huis, want dat had hij namelijk al eens gedaan, vandaar die tphere's zodat als hij back deed niet meer naar me huis kon komen.
    Begrijp je nu waarom ik het deed? Anders zou ik zoiets natuurlijk niet doen zonder dat iemand me vraagt om hem naar me te tp'en.

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Opzich een leuk verhaal, enkel mist er nog een 'En ze leefden nog lang en gelukkig'
    /tphere zodat iemand niet /back kan doen.
    1. Het werkt niet op donators
    2. 2x is genoeg, 5x is overdreven en (in jouw geval) 12x is gewoon niet normaal meer.

• Like Like x 1
  5. creepysins Hunter DRC Veteran

ja sorry, maar als je het al de hele tijd zit te vragen om te leaven is het normaal dat je een fractie je geduld verliest niet?
    --- This message was merged, Aug 29, 2015 ---
    wanneer wordt ik unbanned?

Last edited: Aug 29, 2015
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goed, inmiddels weer een week verder. Ik hoop voor je dat je je een volgende keer beter kan beheersen, zo niet zullen we waarschijnlijk maatregelen moeten ondernemen welke je permissie voor /tp en /tphere beperken.

#Player unbanned
    #Topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.