Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by kadulufi, Mar 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kadulufi Newbie DRC Player

Carta de unban

NICK: kadulufi
    (Caro staffs) Eu entro no servidor com minha conta mas esta falando que estou banido certamente nunca usei hack, estou muito triste com os staff desse servidor eu tenho total repeito sobre o servidor eu pesco apenas por favor poderia me desbanir. No skyblok tenho uma ilha onde todos me conhece juntamente com meu amigo ... por favor ajude- me
    NICK :xxXkadulufyXxx
    eu tentei entrar com outra conta mas fui ban por fly quando esta caindo no void mas minha net falhou então fiquei exatamente 30 segundos e fui ban
    Mas não se preocupe eu troquei mau aparelho agora eu jogando sem que a net cai poderia me desbanir o ocorrido não acontecera novamente obrigado

adquirente: hoje mesmo 21/03/2016 fui ban por causa de minha net mas o técnico veio em minha residencia e trocou meu aparelho defeituoso por um novo!
    Obrigado
    assinado:kadulufi

NICK: kadulufi
    (Dear staffs) I enter the server with my account but this talking I'm certainly banished never used hack very triste with the staff that server I have full repeito on the server I please fish could unban in skyblok have an island where everyone knows me along with my friend ... please Help me
    NICK: xxXkadulufyXxx
    I tried to use another account but I ban by fly when falling in this void but my net failed so I was just 30 seconds and went ban
    But do not worry I exchanged bad device now I playing without the net falls could unban me what happened had not happened again thank you

buyer: Today 03.21.2016 ban was because of my net but the coach came to my residence and exchanged my defective device with a new one!
    Thank you

signed: kadulufi

Last edited: Mar 21, 2016
Thread Status:
Not open for further replies.