Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Chrisje_013, Apr 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Hallo.​
    Ik ben Chrisje_013.​
    Ik speel al vrij lange tijd op Dutchrastacraft. en ben heel veel actief​
    en doe veel voor mensen en doneer ook voor mensen en geef ze starters items vaak.(tools)​
    ik speel ruim 6 uur per dag (makelijk) omdat ik dit een geweldige server vindt.​
    Ik was aan het spelen om 1:45 en ben toen ineens gebanned voor creative gebruik/xray​
    Ik heb het zelf gemeld over dat creative gebruik met een moderator tegen een admin.​
    dus ik vind dat ik niet eerlijk ben behandeld want ik kom met informatie wat julie niet konden weten en met deze informatie kunnen julie natuurlijk weer veel meer. dus ik vind dat ik dan opzeminst een tijdelijke ban hoor te krijgen op zeminst. en niet gelijk een Ipban.​
    Ik ben fout geweest door eerst het te testen in plaats van het te melden.​
    en het spijt me ook enorm dat ik dat niet gedaan heb. endat ik sommige mense teleurgesteld heb​
    en hun vertrouwen heb geschonden, ik wil het ook graag goedmaken als ik de kans daarvoor krijg​
    door beter me best te doen.​
    Ik heb voorgesteld om koolmees71 mijn hele pc na te late kijke op xray of hack programmas want dat mag​
    heb ik geen bezwaar tegen. je mag zelfs langskomen om me pc na te kijken voor mij part.​
    dus hierbij nogmaals me excuses en voor het problemen wat ik veroorzaak.​
    hopelijk kunnen we samen nog verder minecraft spelen op DutchRastaCraft.​

Mvg​
    Chrisje_013​

• Like Like x 2
  2. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Hallo.

Wat ik te horen krijg Kees bedreigd? Met kanker iemand uitgescholden?
    En zeggen dat mods niet zuiver zijn?
    Ben jij wel zuiver --'
    Meestal grote mond in game en zeuren dit dat..

Voor mij geen unban weet niet of dit te maken had met je unban app.
    Dit hoorde ik van een staflid
    Verder nog mening. .

• Like Like x 1
  3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Christian,

Het lijkt wel of er twee personen zijn met die naam hier.

- 1 persoon waar mee te lachen is, die actief is en mensen helpt. Waar je mee kunt discussieren over DRC en die ideeen heeft. Die ik notabene als enige tot nu toe had toegevoegd op skype. Iemand die anderen bind, die de grenzen kent.

maar ook:
    - 1 persoon die bij het minste of geringste flipt. Iemand die niet te vertrouwen is, mensen verlinkt als het hemzelf te heet word, met kk en mensen voor mongool uitscheldt en vooral mensen BEDREIGD. Oh nee......, ik citeer: " beloftes maakt" om mensen wat dan ook aan te doen. Als dat de basis is om "samen verder minecraft te spelen op Dutchrastacraft" dan pas ik.

Bij mij is er gisterenavond iets heel erg gebroken. Ik ben nog nooit door iemand op MC bedreigt. Ik ben niet bang, voor niemand, maar ik denk dat dit soort dingen niet echt thuis horen bij een spel.

Mijn bedoelingen waren gisteren wel anders. "Eerst maar eens bannen en dan met ze praten". Maar na mijn ervaringen met je gisteren betwijfel ik ten zeerste of ik ook nog met jouw samen op DRC samen wil spelen.

• Like Like x 2
  4. stiiena Hunter DRC Player

HAHAHAHA, grootste onzin, jij hebt me wel 100 keer gevraagt of ik spullen voor je wou pakken. xd
    K weet dat k fout zat, boeit me eigelijk niet zo veel, Khoef niet zo nodig een unban, k kan wel leven zonder,

het allerleukste vind ik nog, Dat jij mensen veraad, Maar zelf erbij geband word, Geniaal,
    daarom vind k het zo leuk dat je me veraad hebt,
    Karma is toch nog ergens goed voor.

Netzo als dutch nl, Beetje mensen bannen en alles, terwijl die zelf ook dik xray gebruikte voordat die mod was,
    Hij was 1 min testmod, nog niet eens.. gelijk smalgunner gebruikt xray, netzoals chrisje, die en die,
    Hij is zo trost als die iemand banned, Zo trost...

ik weet k ben de fout ingegaan, Maar k heb nooit mensen geband vanwege cheaten, of mensen veraden,
    misschien is het niet goed, maar k ban geen spelers als k het zelf doe..

Ik zeg eerlijk, K heb geen spijt, Ik weet nou wat voor mods er zijn, De enige goede zijn koolmees, Maite, Flippy en Harryfans.

SvenDRC, Wender en Brammes zijn amper online, En als ze online zijn doen ze niks,
    Jelle is vaak online, Maar soms vaak antwoord die tegen spelers dat die geen zin heeft om te helpen omdat die moe of druk met iets anders is,
    dutch_nl, Staat hierboven al,

5. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Ik heb 2 karakters tjaa.. als me snaar geraakt wordt ben ik niet de persoon wie ik graag wil zijn.
    en ik ben het met stiiena eens over dutch_nl dikke nodus gebruik, hij was er zo trots op endan allemaal lopen slijme voor moderator. beetje raar endan informatie halen bij mense endan je hard rugsteken. als ik geen unban krijg helaas dan pech gehad. moeten julie weten. ik heb me verhaal gedaan. en had heledag gewacht en nu pas reactie vind ik beetje laxheid. iedereen kreeg reactie behalve ik is kleine kwestie maargoed ik zie het allemaal wel ;)
    ps: jammer als alle speeltijd weggegooid zou zijn

Mvg
    Chrisje_013

6. stiiena Hunter DRC Player

KARMAAAAA

• Like Like x 2
  7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Chrisje, IK heb een prive leven. Vader die slecht is en een uur van me vandaan woont. Ik ben daar vandaag geweest. MC en DRC is niet alles, er is meer!!

groeten
    meneer van Oers

• Like Like x 3
  8. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Kwestie van geduld tonen kom je ook ver mee ;)

9. Brammes Guest

Als sven/jelle dit lezen:
    Je moet even de titel van stiiena aanpassen, er staat nu: server moderator.
    Ik denk dat ze die rank niet "verdient".
    Aangezien je niemand bant voor xray /nodus omdat je het zelf gebruikt?

Ik weet dat we niet 24/7 online kunnen zijn, daarom zijn er meerdere mods/admins.
    Wij doen ook ons best, steken veel tijd in drc, en soms de ene week meer dan de andere..

10. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Ik zal ook is zeggen wat ik hier van vind.
    Ik weet niet hoe het nou daadwerkelijk gegaan is,
    maar iedereen die meedeed aan dat cheaten is diep in de fout gegaan.
    Dat weten we..

Chrisje het is goed van je dat je dit bent komen melden maar je moet
    weten dat je daarmee er niet zomaar mee wegkomt.
    Je kan inderdaad een gezellig persoon zijn,
    je hebt me vaak geroepen wanneer je een farm zag met teveel dieren etc.
    En ik heb je vaak mensen zien helpen..
    Maar jij verliest nogal snel de controle over jezelf.
    Je bent niet een bepaald een persoon waar iemand ruzie mee zou willen hebben,
    want je kan flink tekeergaan.
    Je moet echt eens leren je mond gaan houden wanneer het moet.

Stiiena, natuurlijk hadden we dit allemaal niet verwacht.
    Ik wil gewoon nog even zeggen,
    je was veel online, super aardig en zeker een goede moderator!
    Dus ik vind dit echt jammer ;s

& Eerlijk gezegt, toch nog hoop ik dat ik jullie beide nog eens zal zien op de server.
    Maar ik weet niet of de rest van de staff hier ook zo over denkt..

• Like Like x 4
  11. stiiena Hunter DRC Player

brammes..
    beter lezen.

het ging over cheaten,
    niet over xray.. dat gebruik ik niet..
    weet geen eens hoe dat rommel werkt..

wat zeurt gij?
    buiten dat om ben ik
    altijd een goede moderator geweest..
    ik had er plezier in.. ja ik maakte een fout,
    maar fouten zijn er om van te leren toch?

DRC, is een mooie. leuke server. vooral de spelers,
    er is altijd wel iemand met wie je kunt lachen.. of iemand
    waar je een sirieus gesprek mee kunt voeren..

ik ga hier niet zielig over doen maar veel van jullie
    wisten waarom ik dagelijks/snachts online was..

ondanks dat ik nu een hekel aan chrisje heb gekregen,
    en dat ik het top vind dat hij is geband...
    vind ik niet dat hij deze ban verdiend,
    en waarom niet is omdat elke speler hetzelfde zou doen.
    chrisje heeft 4 stacks hoppers van me gehad uit crea.

ik ben degene die de ipban verdiend niet hij..
    ik ben de fout in gegaan, dat weet ik..
    dat zie ik echt wel in..

• Like Like x 4
  12. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

je vergat mij :D

en chrisje komop zeg als ik dit allemaal lees zou ik het opgeven je gaat het niet winnen

13. scizor6996 Hunter DRC Player

ik ben niet streng, als het aan mij lag kregen ze allebei demode tot member, economy tot 0 dollar en een ban van een maand, genoeg bedenktijd om te weten of je wel of niet leert van je fout en terug wil komen met een frisse start, of dat je liever ergens anders speelt. dit zou geen strenge straf zijn.
    Ben ik naïef?

nee. lees waarom:
    Chrisje,

Ik ken Chrisje persoonlijk, heb veel tijd met hem omgebracht in skype, nu ik liever niet te veel los wil maken over zijn thuissituatie, weet ik dat er voor hem bepaalde prikkels en spanningen zijn geweest. Chrisje heeft nog veel te leren als het gaat over het uiten van zijn agressie en emotie's, dat kwam maar al te vaak voor in skype, waarbij hij uitbarstingen kreeg om kleine dingen. Hij ging vaak tot het randje, en kansen heeft hij ook meer dan genoeg gehad, ik en Dave hebben hem al meerdere malen aangesproken dat hij op moet passen met wat hij zegt.
    Wij proberen hem te leiden, maar het is niet altijd makkelijk en ik vind ook zeker dat hij de consequenties moet aanvaren van zijn gedrag, in de hoop dat hij er van leert. hij liet zich leiden tot hebzucht, het is misschien mijn fout geweest om daar ook een wedstrijdje van te maken, ik bedoelde dat als grapje, maar bij hem kwam het misschien aan als serieus? uiteraard zie ik mijzelf niet verantwoordelijk voor zijn actie's, alhoewel ik kan wel helpen om hem te leiden naar een beter pad, zal hij de kans krijgen. Dave heeft ook veel gedaan voor Chris, hij heeft hem geleid, en gezegd dat sommige dingen beter anders aangepakt kunnen worden, betreft het omgaan met andere mensen in DRC. Door hebzucht heeft hij toch misbruik gemaakt van Stiina. Ik hoop niet dat dit mij voor jou in een kwaad daglicht stelt.

Stiina,
    Ik heb je veel gesproken op skype, ookal kennen we elkaar nog niet eens een halve maand, toch heb ik een zeer positieve blik op jouw persoonlijkheid. Er was een vreemde sfeer tussen jou en Chrisje in, vat het niet verkeerd op dat ik dit meld, jullie hadden vaak vreemde gesprekken, en naar mijn idee speelde er een haat-liefde relatie. speelde (verleden tijd).
    Je bent aardig en behulpzaam, maar zodanig dat je jezelf in corruptie heb laten slepen. Dit is een strenge server, en het klikte gewoon niet dat je als volwassene denkt "ik kijk de andere kant op voor dingen" enkel voor de speelplezier van anderen in een server waar de regels zo strak zijn.
    De ruzie is kinderachtig en helemaal niet volwassen, en ieder krijgt een rotgevoel om verraden te worden, gelukkig ben jij volwassen genoeg om de schuld op je te trekken, ondanks dat het na mijn mening niet de schuld vaan een persoon is, maar botsing van 2 persoonlijkheden, het werd een spel, een wedstrijd, voor de een serieus en voor de ander voor de grap.

De hele situatie is uit de hand gelopen. ik zou het echt zonde vinden om 2 leuke gamers zien te verdwijnen. De keus is uiteraard geheel aan team DRC, en ik weet donders goed dat als en ieder andere member geweest zal zijn dat ze die perm IP ban gekregen en behouden hebben zonder enig weerwoord, en dat schelden en bedreigen verschrikkelijk zijn NET zoals een corrupte mod die het misschien wel goed bedoeld had. maar heb je ze persoonlijk gekend? weet je wie er achter dat scherm zit?

Koolmees,
    Het spijt me kerel, ik en Dave hadden Chris moeten helpen om met deze situatie om te gaan. Helaas was ik bij mijn ma haar opera optreden, en Dave was aan het werk. er was geen tijd, had ik er iets aan kunnen doen. Ik snap het dat je nu geen greintje respect hebt voor Chris, door zijn kinderachtige gedrag en ongeduldig persoonlijkheid. Toch vraag ik je, kan je het ze vergeven? al duurt het een maand of 3 maanden.
    Ik heb een tijdje gewacht met antwoord geven, dit bezorgde bij Chris spanning en bij hem ook het idee dat we hem in steek laten, dit is niet het geval, daarom plaatste ik in alle rust nu een bericht, in de hoop de situatie toch nog op te kunnen lossen.

• Like Like x 14
  14. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Nee stiiena ik ben net zo goed fout. en ik vind alles reset wel beetje te extreem. stiiena heeft me paar stacks gegeven. en als ik 2/3 maanden ban krijg acepteer ik het ook maar als ik terug zou mogen komen wil ik gewoon nog wel al me items hebben .aangezien ik nu tog er niet op mag, probeer ik mezelf te verbeteren. en vandaag me 1e werkdag weer gehad in lange tijd. hopelijk kan ik gewoon over tijdje weer leuke dingen bouwen aangezien ik weer in de bouw werrk lijkt me leuk om nieuwe idee toe tevoege aan het DRC server
    Het spijt me dat ik altijd grof ben in de mond, maar Scizor(sebastien) heeft wel gelijk hun helpte mijn gedrag te veranderen dat komt omdat ik in 2006 me ouders uit elkaar heb zien gaan wat me nog steeds pijn doet 6 jaar later ik zeg dit met tranen in me ogen. ik ben iemand die niet vaak zichzelf is. en zich soms uit op mense die juist me willen helpen maargoed het is zo.
    alleen ben met het niet eens met scizor(sebastien) over rank terug naar member als ik terug mag komen 50 euro sta je wel heledag voor te werken en te zweten :) en 460K wat ik als /money had heb ik 3 maanden over gedaan om te sparen heel veel spelen ik ben er altijd als iemand hulp nodig had. scizor raakte zijn beacons kwijt en had geen geld meer , wie doneerde hem wat geld op ze rekening? ikke. omdat ik niet gierig ben als je me in het echt zou kennen zou je me zelfs respect geven maarja precies wat er gezegt wordt wie zit er achter het scherm. ik zit ook niet in een fijne sfeer de laatste tijd en ook niet in me vel.. Ik bied me verontschuldigen aan scizor/houndrave vooral aan die 2 dat ik hun in de steek heb gelaten. en me andere verontschuldigen gaan naar Koolmees71 die altijd met mij ouwehoerde en het leuk vind/vond en Maite die altijd wel van grapjes houdt en Flippy me wortel maatje <3 die ik ook wel mis op de server de laatste tijd en Jelle sorry dat ik je bedreigde, het was niet gemeend maar uiteindelijk blijft het een Pixel spel. maar soms ga ik er te erg op in omdat ik een lopende tijdbom ben. en me agressie niet uit kan uiten omdat ik niet graag mense in elkaar sla, omdat er sommige mensen trauma en letsel aan overgehouden hebben (in me verleden) daarom heb ik het in woorden geuit. nogmaals sorry en hopelijk vergeven julie het me
    Ik ga lekker douchen want kom net van me werk af ik hoor het nog wel hoe het af gaat lopen

Mvg
    Christian (chrisje_013)

• Like Like x 4
  15. stiiena Hunter DRC Player

hoezo ben jij fout?. Iedere speler vraagt wel is, Stiiena heb je dat of dat voor me,
    jij wist geen eens dat k het uit crea had gehaalt, daarna pas toen ik het je vertelde,
    Dus niks is fout,

En Joren, Dat is wel fout,
    het hoort niet,

16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Goed mensen ik denk dat alles wel gezegd is hier.
    Ik ga met Jelle, Sven en rest staf eens overleggen wat we hiermee doen.

• Like Like x 1
  17. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Hopelijk kunnen we is keer goed praten stiiena :) en hopelijk is keer samen wat leuks bouwen een mooie grote hartje :D ghehe

18. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Niet reageren op een unban topic!

19. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat de uitslag zal zijn ben zooo nieuwschierig naar me email box :P heledag er naar zitten kijken haha telefoon recht naast me wachte tot ik een PING hoor haha (email geluid) haha

20. stiiena Hunter DRC Player

hoezo verslaafd?

• Like Like x 5
Thread Status:
Not open for further replies.