Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by daansmets11, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daansmets11 Woodcutter DRC Veteran

*Minecraft naam:daansmets11
    *Wat heb je gedaan:ze zegge dat ik heb gehackt maar dat heb ik niet gedaan ik weet daar helemaal niks van dus hack zou het zeker niet zijn. wat is wel heb gedaan is op mensen zijn acc geweest (meer domme mensen) ik geef een voorbeeld iemand op drc heet henkie zijn wachtwoord is henkie bij zo'n iemand ben ik er op geweest. ik weet het het was dom ik had het niet moete doen maar ik hoop wel op een unban ik zou een tweede kans wille als dit niet lukt kunnen jullie wel de IP ban weg doen en alleen ban dan kan mijn broertje er nog op hij speelt ook drc.
    *Wie heeft je gebant: idk
    Bewijs: (Screenshots, Video's) heb ik niet

• Like Like x 2
  2. daansmets11 Woodcutter DRC Veteran

hallo mag ik nog een reactie a.u.b.
    als vast bedankt

m.v.g. daansmets11

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jij hebt op minimum 15 verschillende BESTAANDE accounts ingelogt. Heb je daar een verklaring voor?

• Like Like x 2
  4. daansmets11 Woodcutter DRC Veteran

ja dat is zo. daar voor zal ik als ik jou was op het forum een zetten dat mensen waarvan hun ww hun gebruikers naam is het moeten veranderen en willen jullie aub de ip ban weg doen en een andere ban dat mijn naam is geband dat mijn broertje er nog op kan hij heet banaan, dit acc was eerst van een vriend van mij maar die hoeft het niet meer dus mag mijn broertje het hebben. of dat ik een paar maanden word geband hahahaha. maar wel de ip weg

mvg daansmets11

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

LOL No way. De IPban blijft 100%. We gaan niet riskeren dat zo'n dommerik zoals jou weer z'n gang kan gaan.

Topic gesloten, persoon én IP krijgen geen unban.

Thread Status:
Not open for further replies.