Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by sam, Jun 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam Hunter DRC Veteran

*Minecraft naam: Jokwax
    *Wat heb je gedaan: Ik weet het niet maar eer stonds schelden
    *Wie heeft je gebant: weet niet
    Bewijs: Geen, ik was een shop aan het maken ik zei niets :/

2. sam Hunter DRC Veteran

toen ik ff aan men broer vroeg of ik met zen acc ff op de server aan een mod ofzo mocht vragen waarom ik ban had
    gaf dutch_nl me een ip-ban ik snap het niet :( ben ik dan echt zo gehaat op de server?

3. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Heey sam, herrinner je je dit nog?

ok sam, ik laat je zo weer op de server.
    ik haal 300.000 van je money weg en jij levert alle beacons en sponges in. Als je online bent doe je meteen /tpa koolmees71 voordat je met anderen spreekt of iets anders doet. Bij twijfel krijg je weer een ban
    maar dit was volgens mij al afgehandeld :)

en hoe zit het met dit...?
    http://puu.sh/3709Y.jpg
    http://puu.sh/370eP.jpg
    http://puu.sh/370fQ.jpg

4. sam Hunter DRC Veteran

goodbye drc :/ het was leuk :( maarja ik weet dat jelle zei als ik nog één keer iets deed dat ik voorgoed weg was
    Maar zou ik tog vriendelijk mogen vragen wat ik misdaan heb? ik wil het gwn weten.. alvast bedankt

-jason

5. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

als ik het zo naar die 3 screenshots kijkt..
    ban ontlopen = ipban
    kk betekent kanker, dat weet iedereen... je vraagt wat er mis mee is?
    ultravioletgamer zei dat zijn vader en vele anderen eraan zijn overleden.. jij zegt "lol :D"

6. sam Hunter DRC Veteran

foto3: met alle respect dutch maar die ene foto is beknipt dylan had een klein huisje onder men spawner gemaakt en toen zei ik lol toen ik in de chat keek verontschuligde ik me nog voor hoe het leek te zijn
    foto1: ik wist niet dat er geen 2 accs op het zelfde ip adres mochten zijn
    (gwn voor de duidelijkheid jokstar is men broer en ik weet dat 2 accs voor 1 persoon niet mag mr ik wist niet dat broers niet mochten spelen)
    foto2: ja sorry ik ben er achter gekomen wat het is en als je men situatie in men leven kent zou je weten dat ik daar niet mee zou spotten en in men andere games word het eerder gebruikt als Oké + in mijn leef omgeving word het nooit zo gebruikt
    (toen iemand op de server me zei via skype wat het was heb ik me ook verontschuldigt maar dat staat er nooit op )

dus nogmaals sorry voor alles wat ik zei ik heb geen slechte bedoelingen en zeker niet daarmee en over dat eerste er was tog geen twijfel ik ben direct naar koolmees gegaan alles efgegaven hij naam men geld af en geen problemen of heb ik dat mis?

sorry als ik ietwat rude overkom is niet de bedoeling

-jokwax

7. sam Hunter DRC Veteran

Je zou eens moeten weten hoe rot ik me voel bij het gedacht dat ik die/dat jongen/meisje verdriet toe gebracht heb
    het was echt niet zo bedoeld mr als iedereen erzo over doed wil je wete wat het betekend snap je?

Test_mod flippy had me er al voor gemute toen ik vroeg wrm en niet wist wat het betekende
    kreeg ik unmute mr ik wist ng steeds niet wat het was

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Sam als je niet weet wat het betekend ben je echt niet goed bezig....
    k = ok = prima, goed
    kk = kanker (dat hoef ik niet uit te leggen)

ik snap eerlijk niet waar je je achter wilt verschuilen. Je vloekt. Gebruikt je broers account en zegt dat je geband bent.

kom met een beter verhaal

9. sam Hunter DRC Veteran

koolmees ik begrijp dat het heel ongeloofwaardig klingt maar ik wist het egt niet... en waarom zou ik vloeken? er was geen probleem...

10. sam Hunter DRC Veteran

en dit is men achtergrond van mij en men vriendin die een spel spelen waar Kk oké betekend
    ik weet dat jullie me niet mogen maar geloof me aub ik heb niets opzettelijk misdaan
    waarom zou ik lachen met iets waaraan ik al mensen verloren heb?
    en no disrepect koolmees maar ik kom liever met de ongeloofwaardige truth dan een verzonnen geloofwaardiger verhaal...
    -jason

(het bestand is te groot :/ is er een andere manier om het te tonen?)

11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Jason, we hebben niets tegen je hoor, eerlijk. Ik geloof je dat je niet wist wat kk betekende, kun je zien wat mensen normaal vinden op andere spellen.
    Wat ik wel nog vreemd vind is dat je geband bent en dan met het account van je broer?? Terug komt en daarop zegt dat je geband bent. Kun je dat uitleggen?

• Like Like x 1
  12. robneng Redstone Miner DRC Player

ik ga me der niet mee bemoeien en geef me maar een waarschuwing maar:

Dat van kk klopt. op rune zie vroeger eidereen kk waar ze oke mee bedoelde. Toen schrok ik eerst ook omdat ik dat dat ze scholden.
    Maarja als 10 jarige jongen toen schrik je al vrij gauw. (sorry dat ik hierop reageer.)

• Like Like x 1
  13. sam Hunter DRC Veteran

Koolmees dankjewel voor je begrip en ja ik kan dat van men broer uitleggen:
    ik had een ban op jokwax voor zeven dagen en wist niet waarom want er stond schelden en ik heb niet echt gescholden of gevloekt maar ik vroeg gewoon wat het betekende dus toen ging op men broers acc om effe te vragen waarom of miss en misverstand ofzo.. dus daarom ging ik online om het ff te vragen maar niet om een ban te ontlopen
    en eerlijk gezegd ookal wist ik het niet als ik ultra verdriet aangedaan heb met wat ik zei verdien ik wel 7 dagen ban
    (maar toen kreeg ik ook IP-ban omdat ik ban probeerde te onlopen. wat houd ban ontlopen in?)

-jason

14. sam Hunter DRC Veteran

ja ik speelde ook rune en daarvan heb ik het en ook fiesta weet niet of je et kent...
    ik zit er echt al de hele dag mee in want als ik gestressst thuis kom van men examens/lessen dan is het altijd zalig om ff drc te spelen ;) (no slijmballing intended.)

15. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

K=oke kk=kanker is universeel. Dan hebben ze het daar verkeerd begrepen.

Ban ontlopen is: je mag niet meer op DRC vanwege welke reden dan ook. Je kunt dan hier vragen waarom. Als je dan op een ander account alsnog op DRC komt dan ontloop je je ban. Dat is verboden en daar staat een IPban op, anders blijven mensen op verschillende accounts vragen waarom ze ban hebben. Discussies zijn iet voor in de chat, daar zijn we met andere dingen bezig.

Ik denk dat nu alles duidelijk is. Ik overleg even met Dutch om te kijken wat we ermee doen.

• Like Like x 1
  16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Voor mij is het een logisch verhaal, ik kom ook van RS en inderdaad, ze gebruiken dat daar verkeert. Voor mij ontsnap je aan de ban hamer.

• Like Like x 1
  17. sam Hunter DRC Veteran

Thank you thank you
    sooooooooooooooooooooooooooooooooo much :D

18. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

spam... geen unban! :o

19. sam Hunter DRC Veteran

ik wou hem gwn heel hard bedanken :(
    heb ik nu geen unban omdat ik jelle(en de andere) bedankte? :(
    sorry dat ik wat overdreef

20. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

grapje :)

ik ga je straks unbannen, maar ik geef je wel een waarschuwing...
    in runescape is kk oke maar in DRC is kk kanker.. dus knoop dat aub goed in je oren

en probeer de volgende keer niet een ban op te lossen via het account van je broertje :)

Persoon unbanned, Slotje

Thread Status:
Not open for further replies.