Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Infinity, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Infinity Woodcutter DRC Player

Beste lezers,

Hieronder mijn verhaal die zich heeft afgespeeld 1 of 2 dagen geleden (Weet niet meer precies :$). Degene tegen wie ik praat ken ik in real en zit bij mij op school. (Screens van het gesprek onderaan het topic)

Ik zat gewoon rustig te spelen op DRC, komt er een berichtje binnen op Skype. Ik zit even rustig te lezen staat er : ''Ik heb een foto dat Giovanny227 vliegt!'' Ik zeg : ''Oke so?'' Hij zegt : ''Ik zorg dat hij bant krijgt :D'' Ik zeg : ''Moet je dat wel doen?'' Hij zegt : ''Waarom niet?'' Ik zeg : ''Laatmaar, je doet je best maar.'' Hij zegt : ''Ff foto online zetten!'' Ik zeg : ''Ik hoef niet zoveel details'' Hij zegt : ''Ben je depri?'' Ik zeg : ''Nee gewoon niet zo'n leuke dag vandaag'' Hij zegt : ''Pff dat uploaden lukt niet! Tinypic is traag lol'' Ik zeg : Misschien lukt t mij... Laat t mij eens proberen. Stuur de foto maar.'' Hij zegt : ''Oke hier is de foto *Stuurt foto*'' Ik zeg : ''Oke *krijgt foto* Huh wat is dat rechtsboven je scherm? Met die coordinaten'' Hij zegt : ''Gewoon is van mn texturepack'' Ik zeg : ''Oke :)'' (5 minuten later) Ik zeg : ''Gelukt :)'' Hij zegt : ''Kan jij ff topic aanmaken? Mijn internet is erg traag'' Ik zeg : ''Waarom kan jij dat niet dan'' Hij zegt : ''Internet is traag. Doe nou maar!'' Ik zeg : ''Oke ik heb t in dat topic gezet van ban/mute topic'' Hij zegt : ''Oke mooi nu maar wachten'' Dit was t einde van onze conversatie op skype. Nu wil ik vandaag op Minecraft en staat er dat ik IP-Banned ben wegens Nodus! Op t eerste gezicht stond ik raar te kijken omdat ik niet wist wat Nodus was. Ik dus even googelen, kom ik allemaal pagina's met Nodus download enz. tegen. Nu blijkt dat dus een hack te zijn. Waar komt dat vandaan? Ik denk dus dat het van die foto komt of niet? Ik heb namelijk helemaal niks fout gedaan.(?) Kan ik daar misschien duidelijkheid op krijgen? Wilt u aanvullende infomatie weten? Geef een reactie, en ik zal u zo spoedig mogelijk te woord staan.

Screens :

Foto van Giovanny227 dat hij vliegt : http://oi40.tinypic.com/okrh53.jpg
    Foto van het scherm als ik probeer in te loggen : http://oi44.tinypic.com/6zwm6a.jpg
    Foto van het gesprek : http://oi41.tinypic.com/bg9xz4.jpg
    Unban appeal :

*Minecraft naam: Infinityy
    *Wat heb je gedaan: Nodus (?)
    *Wie heeft je gebant: Idk
    Bewijs: Bovenstaande conversatie

Aanvullende informatie :

* Screens van gesprek bijgevoegd!

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hahahahahaha, infinity, je bent echt goed bezig. Ik ben heel erg blij met dit soort Posts. Wie is degene die je die foto heeft gestuurd, want die moet natuurlijk een ipban krijgen.

3. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

jij had toch geen nodus en jij wist toch niet wat het was???

waarom staat er dan auto-join op de pic

• Like Like x 3
  4. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

• Like Like x 3
  5. Infinity Woodcutter DRC Player

1. Dat is de foto die ik toegestuurd kreeg? Het gaat er daarom om dat ik een ban kreeg vanwege nodus terwijl ik een foto toegestuurd kreeg! En dus helemaal geen nodus gebruik

2. Dat heeft iedereen?

3. Nee het is geen gemaakt gesprek. En wat bedoel je met er is niets om op aan te merken?

6. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik wil ook graag weten wie die persoon is aan de andere kant van het gesprek.. die je de foto heeft gestuurd, dan ga ik het navragen :)

7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Iedereen heeft autojoin?????? Dan kunnen we de server sluiten :-(

• Like Like x 1
  8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

9. Infinity Woodcutter DRC Player

Uhmm bij mij ziet alles er normaal uit alleen ik weet niet wat dat autojoin is eigenlijk... Kan dat niet van een texturepack zijn? En moet ik de skype van de andere persoon geven? Graag een reactie. Ik moet de minecraft naam nog even na vragen aangezien ik die niet weet.

10. Infinity Woodcutter DRC Player

Kan iemand reageren? (BUMP)

11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Autojoin is van Nodus. Dus dat bewijst dat je nodus op je computer hebt. Een verhaal: ja ik heb nodus, maar ik gebruik het niet was beter geweest. Nu klopt er niets van je verhaal. Ik kan er weinig meer op zeggen, sorry

12. Infinity Woodcutter DRC Player

1. Wanneer is de ban eigenlijk afgelopen? Wacht nu al een 2 weken... Wil graag weer spelen! 2. Ik heb helemaal geen nodus op mn pc! Ik download alleen mods zoals toomanyitems en singleplayercommands want die vertrouw ik en ik wil niet gehackt worden.

13. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

als ik jou was zou ik je maar nier verheugen op een unban,
    je hebt een hééééééééééééééle kleine kans op unban

1.je liegt (Als je liegt krijg je nooit ene unban)
    2.nodus in screenshot (nodus nooit unban)

• Like Like x 2
  14. Infinity Woodcutter DRC Player

Maar ik heb geen nodus!!!! En wat? Krijg ik nooit een unban!?!?!?!?!?!

15. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

infinity, van wie heb je die screenshot gekregen? minecraftnaam aub

16. Infinity Woodcutter DRC Player

Ik heb de foto gekregen van Twan434. Hij verdient eigenlijk mijn ban ;(... Ik kreeg van hem de foto. En ik snap nog steeds niet wat dat autojoin is. Als ik er op klik gebeurt er niks...

17. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Autojoin is een functie van Nodus. Als je uit een server wordt gegooid dan kun je daarop drukken en dan ga je meteen weer terug zonder eerst naar de lijst te gaan. Een handige functie.... van Nodus

18. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

ik herhaal: Als ik er op klik gebeurt er niks...

je zegt nu dat je nodus hebt begrijp je dat?

19. Infinity Woodcutter DRC Player

Nee dat zeg ik niet. Als je duidelijk alle reacties leest heb je gemerkt dat ik al zovaak heb gezegt dat ik geen nodus heb! ik weet niet hoe ik eraan kom! En als ik op dat autojoin klik gebeurt er niks!

20. Infinity Woodcutter DRC Player

Ik heb zojuist mijn minecraft.jar gereset. Het autojoin knopje is nu weg. Maar wat ik raar vondt was dat als ik op x drukte er niks gebeurde. En op k ook niet. Ik heb op youtube gekeken voor een video van nodus en daar stond dat als je op x of k drukt je ging sprinten en xray kreeg. Ik kreeg niks. Ik had alleen die domme autojoin knop. Die is nu weg maar voorderest ziet alles er gewoon normaal uit zoals daarvoor. Ik denk dat t van een andere mod kwam. Ik heb veel mods zoals nuke mod enz.

Thread Status:
Not open for further replies.