Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by auto16, Jun 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. auto16 Newbie DRC Player

*Minecraft naam: auto16

*Wat heb je gedaan: Ik heb gespamd . Maar niet voor reclame voor een server. Maar voor aandacht een soort van.
    Ik spamde best vaak en ik geef dat echt toe ! De ene keer vroeg ik om hulp voor claim enzo maar omdat het zo'n
    drukke chat is deet ik : T pijltje omhoog en opnieuw sturen . Met een extra teken erachter. Ik weet dat dit fout is
    Maar ik heb de regels niet doorgelezen. Maar nu wel. En daar staat duidelijk niet spammen.
    Maar ik had 5 dagen gekregen. En dat vind ik na mijn mening best veel. Natuurlijk is het terecht!
    Maar ik wil zo graag verder aan mijn Ethos Mob System werken! Voor books te enchanten!

*Wie heeft je gebant: Maitecore ( MOD )

Bewijs: (Screenshots, Video's) Hier is een bewijs voor hoeveel dagen ik nog moet geband ben.
    En op het forum staat ook. Als je spamt met bijvoorbeeld capslock, kan je maar 5-20 minuten krijgen!
    Waarom moet ik dan 5 dagen!
    • Mute; Meestal als je Spamt-Capslock-Of Weinig scheld [HEE MONGOOLEKOP <-- Voorbeeld] de tijd word dan automatisch bepaald meestal 5-20 Minuten.

Groeten van ,
    auto16 . Nederland (premium minecraft)

ps. Daarom wil ik graag unband worden. Ik heb premium . Dus dat is een soort van zonde als je niet kan minecraften .

Attached Files:

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ben heel blij dat je inziet dat je fout zat.
    Tempbans worden niet verkort, want die worden door de MOD/admin uitgedeeld op basis van de overtreding.
    Wij hebben geen autobranden systeem, dus dat van die 5-20 minuten is onzin op onze server.

Tot over 3 dagen en nog iets.

3. auto16 Newbie DRC Player

Heel erg bedankt dat je reageerde !!
    Maar wat ik citeerde staat echt bij : "hoe voorkom je een ban"
    Maar heel erg bedankt! Maar kan de ban niet tot vrijdag 2 uur
    Verkort worden? Want ik heb dan uitval en anders heb ik niks
    Te doen :( maar bedankt!! :D

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je hebt genoeg waarschuwingen gekregen (door mij en door maitecore) dus je ban wordt zeker en vast NIET ingekort! Ik kwam echt gek van je, als ik je nog een keer zie spammen vlieg je er permanent van. Wees blij dat je na zoveel waarschuwingen maar een tijdelijke ban krijgt.

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

en dat is zekers niet de eerste keer................

Thread Status:
Not open for further replies.