Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Pino454, Jul 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pino454 Iron Miner DRC Player

*Minecraft naam: Pino454
    *Wat heb je gedaan: Vincentcreeper aangegeven op het forum omdat hij mijn vader beledigde en daarom heb ik blijbaar een ban gekregen omdat ik simpel weg 'Ruzie' maakte wat dus niet het geval was
    *Wie heeft je gebant: Dutch_NL
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Het gaat mij niet om de unban maar om het principe,
    Ik geef iemand aan op het forum en dat levert mij een ban op? Dat betekent dus dat ik beter geen mensen meer kan aangeven omdat dat dus blijkbaar een ban oplevert, In mijn ogen heb ik niks gedaan en daardoor zou ik graag willen (als het kan) dat jullie nog een keertje kijken naar de beslissing van Dutch_NL want iemand zijn familie uitschelden is niet niks en ik krijg de zelfde straf als vincentcreeper

(Tempban wordt wss niet verwijderd) Daar hou ik natuurlijk rekening mee,
    Maar het zou wel fijn zijn als blijkt dat hier een fout gemaakt is

• Like Like x 1
  2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

pino je was ruzie aan het maken op de server en dat ging verder op het forum... ik snap jou punt maar ik snap ook vincentcreeper's punt
    ik ben vaak vanished op de server en elke keer zie ik je wel vaker uitdagen ofzo..
    je hebt vincent over de streep gesleept en dan screens gemaakt zodat hij ban zou krijgen..
    en het is een tempban, je ban verloopt vanzelf daarom dus geen unban...

slot

Thread Status:
Not open for further replies.