Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by jesse-w, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

Hoi admins enzo: het zit zo gister avond ging ik zamen met een ... vriend (rik) drc spelen en dat ging goed we hadden het leuk. maar ineens:
    (vandaag ) ik log in gaat goed ga ff spelen en ineen staat er kicked whilst connecting to the hub: your IP has been banned from this server for ban ontlopen ivm met accout yaanik .! ik weet geen eens wie die yaanik is ik heb alleen een moderator (dacht ultraviolet)
    gehopen door te zeggen dat hij 8 kippen had (het lijkt me niet dat jullie mij ook dan bannen omdat ik dat zeg dat ie 8 kippen heefd)
    dus ik denk dat rik iets heeft gedaan ik vind het heel jammer dat ik geband ben (ik DEE NIETS!?) en dan nog te bedenken dat ik donator voor mijn 14 jarige verjaardag kreeg (want ik was 21 augustus jarig) en ik had maar 2 vrienden en dat waren : Rik en Drc (het is echtzo ik ben een stomme autiste joch) dat geen vrienden heeft kunnen jullie er iets tegen doen plz. (ik ken die hele yaanik geen eens)
    help me alsje bliefd ( en ik weet geen eens hoe je een ban moet ontlopen daar moet je toch voor kunnen hacken lijkt me??)
    (messien dee rik iets van hacken of zo) maar niemand mag autisten zeker.
    help me ander verveel ik me de rest van mij school jaren.
    groetjes jesse waarbroek

2. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Bijna goed! Vul dit even in:
    Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    *Wie heeft je gebant:
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

3. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

drc naam: surelock
    wat ik gedaan heb: is eigenlijk niet zo veel ik weet het eerlijk gezecht niet zo goed ik vind het een beetje vreemd marja het verhaal zit zo: gister avond ging ik zamen met een ... vriend (rik) drc spelen en dat ging goed we hadden het leuk. maar ineens:
    (vandaag ) ik log in gaat goed ga ff spelen en ineen staat er kicked whilst connecting to the hub: your IP has been banned from this server for ban ontlopen ivm met accout yaanik .! ik weet geen eens wie die yaanik is ik heb alleen een moderator (dacht ultraviolet)
    gehopen door te zeggen dat hij 8 kippen had (het lijkt me niet dat jullie mij ook dan bannen omdat ik dat zeg dat ie 8 kippen heefd)
    dus ik denk dat rik iets heeft gedaan ik vind het heel jammer dat ik geband ben (ik DEE NIETS!?) en dan nog te bedenken dat ik donator voor mijn 14 jarige verjaardag kreeg (want ik was 21 augustus jarig) en ik had maar 2 vrienden en dat waren : Rik en Drc (het is echtzo ik ben een stomme autiste joch) dat geen vrienden heeft kunnen jullie er iets tegen doen plz. (ik ken die hele yaanik geen eens)
    help me alsje bliefd ( en ik weet geen eens hoe je een ban moet ontlopen daar moet je toch voor kunnen hacken lijkt me??)
    (messien dee rik iets van hacken of zo) maar niemand mag autisten zeker.
    help me ander verveel ik me de rest van mij school jaren.
    . wie me heeft gebant dat weet ik niet het kam in eens op het beeld toen ik net speelde??
    bedankt surelock/jesse

4. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik kreeg een melding dat je speelde op het zelfde IP als van yaanik. Je hebt niks gedaan maar als wij dat zien dan vermoeden wij dat een speler die geband is op een ander account zit om zijn ban te ontlopen.

Ik zal zo snel mogelijk het voor je proberen op te lossen, hoe dit heeft kunnen gebeuren weet ik niet.

• Like Like x 1
  5. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

hoi ik sprak net rik en hij zij de rede daar voor is:
    hij zit ook op drc maar hij hoorde dat yaanik was geband ging hij naar mij to om samen drc te spelen (en ik maak gebruik van mineshafter je kent het waar schijnlijk wel ) maar hij ging dus inloggen op yaanik zo dat ik werd geband (dat dacht ik al en eindelijk wilde hij toegeven dat hij dat dee) dus ik ben door hem geband maarja ik hoop dat ik zo weer lekker drc kan spelen. :D
    groetjes jesse/surelock

ps: nog 1 ding het is maar dat je het weet ik sta bij je in het krijt. ;)

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Jesse,

het klinkt allemaal als en redelijk vaag verhaal. Ik ga ervan uit dat jij en yaanik andere personen zijn en dat de IPban dus niet nodig is. Wel wil ik even horen:

1. is rik, waar je het over hebt, yaanik?
    2. speelt yaanik soms bij jouw MC?

groeten,

Koolmees

7. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

hoi.
    het is heel vaag dat weet ik dit zullen jullie ook denk ik niet vaker mee maken :D
    1: nee Rik is niet yaanik hij speelt op een ander accout (kijk het zit zo ff in het kort uit :hij wist dat yaanik was geband dat vertelde ik hem en ik maak gebruik van mineshafter je kent het wel gwn cracked minecraft zegmaar .
    ik zij tegen hem gister dat ik autisme heb hij wist dat niet en hij vind dat heel raar zij hij gister avond dus hij vond mij een raar kind en hij ging op mineshafter in loggen op yaanik (op mijn pc dus) op de hoop dat ik geband zou worden (en ja dat is die ... ook nog gelukt).
    ik vind het trouwens behoorlijk jammer dat er zo vaak word gediscrimineerd tegen mensen met een handicap ik kan er weinig aan doen dat ik autisme heb . ik heb ook daarom heel weinig vrienden (ik zit op het normale onderwijs) en iedereen noemt me ... autist
    dus dat ff in het kort

2: die hele yaanik ken ik geen eens ik weet wel dat ik zij dat hij 8 kippen had en daar door was hij geband. (o ja en ik weet dat hij dicht bij mijn huis woont)

dat was het dus ik hoop dat ik zo weer lekker drc kan spelen ;)
    groeten jesse/surelock

• Like Like x 1
  8. houndrave Stone Miner DRC Player

heey jesse,

ik ben zelf ook autist, ma dat maakt je wereld echt niet slechter! Als het je echt klote vind dat mensen je zo noemen ga dan even praten met een leraar of dergelijke! ik weet dat onze wereld compleet anders in elkaar steken dan zoveel andere mensen om je heen, ma sla daar je voordeel uit! veel meer dingen snap je snel, met praten weet je heo iedere verhaal afloopt, je kent t wel!

wordt je er echt door gepest, stap in mijn schoenen, kweek zelfvertrouwen! bezoek 3x in de week een dojo ;)

• Like Like x 1
  9. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

bedankt gast eindelijk iemand die me snapt! ;)

10. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

Nee hoor yaanik is mij vriend niet Rik wou mij bannen door op yaanik in te loggen (via mijn pc en dat is um gelukt)
    Rik wist dat yaanik was geband door mij ook en wou op die manier mij laten bannen
    snap je nu het is heel vaag maar Rik wou mij bannen omdat hij mij een rare autist vind

Groeten jesse/surelock

11. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

ik hoop dat er nu genoeg duidelijkheid is voor jullie allemaal en dat ik straks weel lekker mijn vakantie kan afsluiten met drc:);)

jesse/surelock

12. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

hoe lang gaat het duren dat ik weer ge-unband ben ik wacht al 2 dagen ik wil weer drc kunnen spelen?.:confused:

13. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Je bent al unbanned? Ik heb het nu nog een keer gedaan voor de zekerheid.
    En dat verhaal van Rik is appart maar laat hem maar niet meer bij jou thuis spelen.

Verder wens ik je veel succes met spelen @ DRC! :)

14. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

hoi ik wil niet lastig doen hoor maar het is nog steeds niet helemaal op gelost dit staat er nog steeds
    ik hoop dat jullie het op lossen
    jesse/surlock

mc pic.png

Attached Files:

15. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

badankt ultravioletgamer i'm back in to the world thnx drc!! :):);)

16. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Mooi veel plezier!
    #slotje

Thread Status:
Not open for further replies.