Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Anton, Sep 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anton Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: basil506
    *Wat heb je gedaan: ik heb gevraagd aan mijn broer om te claime tot iemand die grond koopt
    *Wie heeft je gebant: weet ik niet
    Bewijs: (Screenshots, Video's)/
    Ik weet dat dit verboden is ik heb gevraagd aan basil50 voor dat te claimen voorlopig tot iemand het koopt maar ja da zal zeker niet doorgaan mijn excuses ik zal het niet opnieuw doen :(

2. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Nee, jij bent op je "broertjes" account gegaan om een hele grond te claimen voor je stad. Correct?
    Ik heb gezien dat je op alle twee de accounts zelf aan het praten was en niet je broertje. Je moest ook
    heel snel weer weg. Ik wil graag de waarheid horen tot zover.

• Like Like x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Aan het verhaal van Ultra te horen is het duidelijk dat JIJzelf op de tweede account zat. Je bent hier al eens voor gebanned dus ik zou niet op een unban hopen.

4. Anton Redstone Miner DRC Veteran

wete als ge me ni wilt geloven bon ik zal het zo aannemen ik heb hier 70 euro aan drc gegeven ik was van plan nog is 50 euro te geven dat zal dan zeker niet gaan denk ik , ik hoop op een unban over een week ofzo zou heel vriendelijk zijn en dan nog iets iedereen die een zware overtreding had mogt weer op drc ik doe een kleine fout en bam eeuwige ban , nog een goede verjaardag jelle ( srry vo da zo laat te zeggen )
    mvg basil506

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

In je vorige bericht zeg je zelf dat je 'een kleine fout maakt'. Je geeft eerst en vooral al toe dus:
    1. Je liegt.
    2. Wat jij deed is geen kleine fout en gecombineerd met liegen al zeker niet.

Ik wil graag de waarheid van jou te horen krijgen.
    Want uiteraard ben je VIP en dan ga ik misschien in overleg met Koolmees/de andere staffleden.

6. Anton Redstone Miner DRC Veteran

oke kijk dus mijn broer das echt en ja ik heb da acc gebruikt vo claim blocks ik geef het toe oke dat mag niet maar da was ni voor altijd die claim da was om te verkopen dus das drm mijn broer gaat binnekort weer spelen wnt die had weinig tijd die werkt al dus ja mijn excuses dit is de waarheid ik weet het liegen was dom hopelijk hou ik mijn rank zodat ik drc-ultimate kan worden
    en hopelijk gaat de server terug op nr. 1

7. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik zie niet dat je bewust bent van de zaak? Wat jij hebt gedaan is gewoon claimpunten gebruiken
    zonder ervoor te betalen. Veel mensen hebben er al voor betaald daarom vind ik deze situatie nog wat erger.

Buitenom dat wil ik dat jij bewust bent van wat je gedaan hebt, dat ben je nu nog lang en zeker niet.
    Dus ik zal nog wel even kijken/bespreken wat we gaan doen dat je wat bewuster van deze zaak bent.

• Like Like x 1
  8. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

Wat je dus doet is fraude plegen, dat mag niet op drc en tevens is dat in de realiteit ook verboden.
    In de realiteit loop je hier een gevangenis straf voor op,
    En op drc dus een permanente ban en hoogstwaarschijnlijk ook een ipban.

Hiermee zie je dus hoe ernstig de zaak is.

• Like Like x 6
  9. Anton Redstone Miner DRC Veteran

ja ik begrijp jullie volkomen dus ik zal men straf maar zeker moeten aannemen
    hopelijk kan ik snel terug op drc om weer te helpen ben trouwens een stad aan het bouwen
    nogmaals mijn exuses ik wist de regels ik had beter moeten nadenken
    mvg basil506

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je hebt dit al eens gedaan. Dus je hebt je tweede kans al gekregen. Ik zie totaaaal niet in waarom ik je zou unbannen want blijkbaar heb je van je vorige ban niks geleerd en was het niet lang genoeg?

"Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen" yea sure

• Like Like x 3
  11. Anton Redstone Miner DRC Veteran

de vorige keer was ban ontlopen jelle dat was toen geen fraude sn het was de waarheid deze keer was het pas echt dus ikheb geen tweede kans gehad ma komaan ik speel nu al een paar maanden op drc ik help iedereen de hele tijd enzo dus er zijn tog men pos. kanten wrm verwijder je basil50 niet men broer vind de naam niet goed hy wilt mttyyy nu heten
    dus aub laat mij weer op de server geef mij een straf taak ofzo weet ik veel maar aub
    mvg basil506

12. Anton Redstone Miner DRC Veteran

Dus mijn vraag is nu mag ik weer op DRC aub, ik heb me trouwens ook heel goed gedragen ik help iedereen, ik zou graag ook weer een nieuw huis bouwen voor de stad om te verkopen, dus admin,mods mag ik aub terug op DRC dit is de enigste server die tof is en ik ben nu wel mijn ps3 beugespeeld??
    mvg basil506

13. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

De vraag is niet wanneer je terug mag, maar of je eigenlijk helemaal wel terug mag.
    En dat zijn we aan het overleggen, het is niet een bepaald klein iets als je dat dacht...

14. Anton Redstone Miner DRC Veteran

ah oke mijn excuses voor het zagen
    En als ik terug op de server mag dan zou het heel tof zijn, trouwens nog mijn excuses van de vreemde topics op het forum
    mvg basil506

15. raymond3 Newbie DRC Player

warom doe je dat dan je weet dat het ni mag ijgelek

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je krijgt een tempban van 10 dagen en een demote naar sponsor++ voor de claimblocks die je hebt gebruikt. (Deze zijn nu wel weggenomen.)

Dit is de laatste unban voor jou.
    Topic gesloten, veel plezier de volgende 10 dagen, denk maar eens goed na over je daden.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.