Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by WILLEMTHEBEST, Oct 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam:WILLEMTHEBEST
    *Wat heb je gedaan:bij mn ban stond brutaal gewoon te brutaal, en ik heb niet een keer gescholden
    *Wie heeft je gebant: vriend van Tom_warrior
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

2. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

die vent heeft me gewoon geband

3. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Je werd een aantal keren gevraagd om normaal te doen bij spelers daarna heb ik het een aantal keren gevraagd.
    Jou antwoord was me even iets teveel en de regels weet je waarschijnlijk nog niet. Je beledigde mij en daarvoor
    heb je een ban gekregen verder was je zeer irritant in game.

Ik wil je daarom vragen, waarom zou ik jou een unban geven? Je houding die je had toen ik je een ban gaf
    is niet de houding die je hier moet hebben. En al helemaal niet tegen een Moderator die er is om mensen te
    helpen. Dus Willem, wil je mij een vertellen waarom je een nieuwe kans verdiend?

4. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

dat zal ik even doen ik heb volgens mij niet eens met jou gesproken en ik heb nooit iets gezegd een je hebt mn broetje met mee geband dat van mij kan ik nog zien om dat het om mij gaat maar dat van mijn broertje slaat nergens op

5. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

en hij heeft mij beschuldigd van inclaimen op zijn gebied en daar begon het allemaal om en ik heb niks vervelend tegen jou gezegd dus daarom, en ik speel al vrij lang bij deze server en heb iedere dag gestemd dus ik vind het raar dat ik om zon klein vergrijp wordt geband

6. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

> Je beledigde mij en daarvoor heb je een ban <
    ----------------------------------------------------------------------
    Ik wil je daarom vragen, waarom zou ik jou een unban geven? Je houding die je had toen ik je een ban gaf
    is niet de houding die je hier moet hebben. En al helemaal niet tegen een Moderator die er is om mensen te
    helpen. Dus Willem, wil je mij een vertellen waarom je een nieuwe kans verdiend?

7. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

ja dat zal ik doen: ik heb niks fout gedaan naar mijn mening en mijn broergje sjoerdisdaar al helmaal niet
    dus waarom is die geband en waarom ik?

8. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

en wat heb ik dan gezegd dat jou beledigde?????

9. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Omdat je een ipban hebt voor te brutaal gedrag, dus ik zeg je net dat is niet de houding die je hier hoort te hebben.
    En om mij te kunnen overtuigen dat je echt een unban moet krijgen wil ik dat heel graag van je horen.

Ik wil je daarbij ook verzoeken om even de regels te lezen van de server, want als ik jou een unban zal
    geven is het niet de bedoeling dat je weer de fout in gaat of heel brutaal bent.

Over je broertje, ipban is een complete ban op jou netwerk.

10. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

omdat jij misbruik maakt van je macht en mij onnodig banned

11. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

ah oke snap ik dat ook weer en als ik de regels doorneem en me unband dan zal ik nooit meer (naar jou mening) storen

12. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je bent weer heel irritant bezig Willem. Als jij geband bent, gebeurd dat iet omdat iemand zijn "macht misbruikt". Dat gebeurd omdat iemand de regels net naleeft en anderen daar kast van hebben. Leg dan ook meteen maar aan je broertje uit dat hij last heeft omdat JIJ niet normaal kunt doen.

Met deze toon zul je het nergens ver schoppen. Ik zie geen reden voor een Unban, maar verras me, en kom met een redelijke post.

PS onderaan je post is een knop en die heet 'bewerken', gebruik die Dan hoef je niet steeds een nieuwe post aan te maken.

13. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

ik heb met geen van jullie gesproken dus ik denk niet dat jullie weten wat ik gedaan heb ik heb met een donator gesproken niet met een admin en dat was naar mijn mening een vriend van tom warrior en max had een hekel aan mij en daarom heeft hij mij geband en geen andere reden dus ik wil je graag vragen of je even in je op wilt nemen dat dit allemaal om vriendjespolitiek gaat en dat ik niets echt verkeerd heb gedaan, hij is juist de gene geweest die aan het schelden was ik dus niet hij zei wel van ja maar hij was ook aan het schelden maar dat was ik helemaal niet

14. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Je zegt dat ik macht misbruik etc. maar jij reageerde als volgt op mij; "Hey pikske, doe maar rustig!"
    Dit is niet echt slim om te doen als ik je vraag om je normaal te gedragen.

Een moderator is iedereen zijn vriend en de hele situatie met je 'vriend' heeft niks te maken met jou
    hele brutale gedrag. Ik vroeg je om normaal te spelen omdat mensen last van jou hadden en als je
    het liet weten wat er mis ging in plaats van aanvallend te reageren had jij in ieder geval geen ban.

We hebben je 4x gevaagd om normaal te reageren en te laten weten dat je je wel normaal kan
    gedragen maar ik heb nog niks gezien. Niet de situatie op iets anders leggen het ligt gewoon aan jezelf.

15. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

ja en wat is daar mis mee dat ik zeg hey pikske, doe maar rustig dat is toch gewoon taalgebruik van tegenwoordig daar is niks mis mee dus ja...

16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je snapt er nog steeds niets van, daarom leg ik het nog een keer uit. Een keer dit topic teruglezen en de teksten van de moderatoren goed lezen zou ook helpen.

1. Donatoren kunnen niet bannen
    2. Ultravioletgamer heeft je geband
    3. Ik wil niets in mij opnemen. Ik wil dat jij gaat snappen wat er hier gebeurd, dat je normaal gaat doen tegen ons en dat je inziet dat je fout zit.

Hierbij de laatste kans op een normale actie, anders sluit ik dit topic en kun je naar een Unban fluiten.

Wij hebben op deze server duidelijk andere fatsoensnormen dan jij hebt. Stel je normen bij of vertrek.

17. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

en als je iedereen zn vriend was had je me al lang unband dus dan vind je andere mensen toch aardiger dan een bepaalde groep.

oh en als je mn reactie als scherp heb bevonden wil ik me daarvoor excuseren. ik wist niet dat je dat als vervelend bevond en ik wist ook niet dat ik tegen u aan het praten was dus ook sorry daarvoor en als dat niet genoeg is dat ga ik wel naar een andere server..

18. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

nee ik zeg net sorry ik dacht dat ik tegen iemand anders aan het praten was dus nogmaals sorry daarvoor

19. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ben vriend van iedereen die zich aan de regels houd en respect toont. Ik doe NIET aan vriendjes politiek en zo'n veronderstelling vind ik inderdaad ongepast.

• Like Like x 2
  20. WILLEMTHEBEST Woodcutter DRC Player

zeg net sorry ik had de volgende reactie nog niet gezien dus ik veontschuldig me voor alles en ik zou het leuk vinden als ik weer op de server mocht en als je dat niet wil dan respecteer ik deze keuze en ga ik naar een andere server

mvg. willem

Thread Status:
Not open for further replies.