Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by NielsPSV040, Jan 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NielsPSV040 Woodcutter DRC Veteran

Beste leden en werknemers van DutchRastaCraft,
    voor dat ik iets ga vertellen dat ik niet ga spammen of slijmen.
    Maar ik voel mij beetje rot. Ik kwam in een shop van iemand en heb gezegt wat een F**king
    dure shop is dit. Dat is natuurlijk dom maar in de regels staat toch een ban maar niet voor altijd?
    Nu na dit gezegt te hebben kan ik helemaal niet meer op de server en kan ook niet kijken wanneer mijn ban verlopen is. Ik vind het zonde want ben Donator en heb er toch geld aan uitbesteed en dan krijg je dat je voor 1 woord niet meer op de server mag. Maar zoals ik al zij ik ga niet slijmen maar een unban zou ik zeker warderen.
    Ik Reken Op Jullie Team DutchRastaCraft!
    Minecraft Username xGoldBlokjex
    Alvast Vriendelijke groet

Niels

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

3. NielsPSV040 Woodcutter DRC Veteran

Ik wil uiteraard niet zeuren en kreunen maar wanneer komt meneer Epic_Fuse online?

Vriendelijke groet Niels

4. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Beste Niels,

Laat ik direct maar met het bewijs komen;

Wat je hierboven hebt gepost klopt dus totaal niet. Dit is althans veel erger dan schelden met normale scheldwoorden. Schelden met dit soort ziektes is direct een permanente ban.

Geef mij is 1 goede reden om jou te unbannen. Want de reden die je nu geeft, vind ik nergens opslaan. Ook al ben je een donator, je moet je aan dezelfde regels houden als een member. Dus het excuus van ik ben een donator telt helaas niet voor mij.

5. NielsPSV040 Woodcutter DRC Veteran

Beste Epic_Fuse,
    Ik weet het het is heel erg en ga niet liegen nu.
    Ik wil graag terug op jullie server en heb er uiteraard heel erg spijt van.
    Maargoed dat is geen reden. Ik kan de reden zeggen dat mijn oma gister overleden is maar ook dat is geen reden en gaan jullie geloven. Ik had veel meer respect moeten hebben voor de medemens om mij heen en de server. Maar je kan mij veel aandoen en het doet me niks maar doet u mij dit alstublieft niet aan. Ik zal me voortaan normaal gedragen en 1 scheldwoord is te veel ik beloof het u.
    Meer kan ik echt niet vertellen want ik heb niet meer.

Ik hoop dat u een heel klein beetje respect voor mij kan opdragen.
    Dat heb ik namelijk ook voor jullie. En dat met die donator en Member begrijp ik 100%

Vriendelijke Groet Niels :)

6. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Sorry ik weet dat dit de unban topic ban Epic_Fuse is. Maar.
    1. Je scheld met een ziekte die veel mensen persoonlijk raakt?
    Alleen al om feit spring ik uit me vel

2. Je liegt op een unban topic door te verdraaien wat je hebt gezegd?

Ja sorry hoor maar jouw hoe ik hier de komende tijd niet meer terug te zien.

Mijn mening. persoon geen unban!

7. NielsPSV040 Woodcutter DRC Veteran

Beste mensen,
    Dan geen unban ik heb meerdere malen aangegeven om niet te gaan slijmen ENZ.
    We maken er een zaak van van hier tot Tokio moet ik ook nog de duurste Advocaat erbij gaan halen?
    Kom op nou zeg dit slaat toch alles of niet soms?
    Dit kan niet dit is triest laag bij de grond en ziekelijk.
    Maar dat is mijn mening

Groetjes Niels

8. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Zielig? ZIELIG? Sorry hoor maar tik je nog zuiver? Je loopt hier te schelden met een ziekte waar genoeg mensen in Nederland (en de rest van de wereld) last van hebben. En dan noem je ons zielig? Kom op zeg je weer zelf dat je fout bezig bent.

En niet alleen dat, Je gaat ook nog dreigen?

Ja sorry hoor maar nu vergooi je helemaal je kans.

Je bent de zwakste schakel. DOEI!

• Like Like x 3
  9. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Wat je net hierboven hebt gepost was voor mij en de andere staff leden de druppel. Schelden met dit soort ziektes hebben enorm grote consequenties. Dat weet jij ook!

Ik wou je nog een kans geven maar die heb je net vergooit. Had je maar beter op je eigen woorden en je houding op het forum en Ingame moeten letten..

Persoon geen unban. #slotje

10. NielsPSV040 Woodcutter DRC Veteran

Ten eerste 100 millioen mensen schelden met die kanker ziekte en in welke zin zie jij dat ik dreig?
    Ff serieus dat heb je fout gezien mannetje heb ik 1 x gezecht dat ik jou of iemand iets ga aandoen?

11. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Dit is dreigen.

En we vinden iedereen wel die met ermee scheld. de chatlogs worden dagelijk op IEDERE server terug gelezen. van het eerste tot laatste woord.
    Ik ben er gewoon klaar mee hier.

Topic gesloten persoon krijgt GEEN UNBAN![banned][banned][banned]

• Like Like x 2
  12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hey :)

1. "gezecht" <-> [​IMG]
    2. Jij bent hier diegene die in de fout is gegaan. Niet wij. Wij treden streng op tegen mensen die schelden, laat staan mensen die schelden met ziektes. Die zijn gewoon niet helemaal goed meer bij hun hoofd. Jij scheldt met die ziekte en steekt dan nog de fout op ons en verdraait de feiten tot dat het lijkt dat je niks misdaan hebt? Misschien moet je even op bedevaart gaan om één te worden met jezelf.

Zeer interessante link: http://www.omniatravel.be/Home/Them...VAARTEN/tabid/143/language/nl-NL/Default.aspx

Alvast veel plezier en vergeet niet wat kiekjes op te sturen!

• Like Like x 7
Thread Status:
Not open for further replies.