Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by derpieR, Feb 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. derpieR Newbie DRC Player

Hi,

Ik zit al weer erg lang ge wachtdn op een leuke mc server. Dat is dutchrastacraft..

ik heb onderhand wel al heel lang gewacht.

*ik heb reclame gemaakt. E n daar heb ik heel veel spijt van.
    *ik ben gebanned door staff lijkt mij?
    Ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een unban willen want dutchrastacraft is de allerleukste server!!
    Ik heb echt heel veel spijt van wat ik heb gedaan, en ALS ik een unban krijg(waardeer ik erg) zal ik het echt nooooooit meer doen.
    het spijt me, sorry, ik hoop dat ik nog een kans krijg.
    Mc naam: Reintjee
    Mvtg DerpjeR

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

@Boins zal je verder helpen.

Leg ondertussen maar uit waarom je reclame hebt gemaakt.
    En waarom we je terug zouden moeten laten.

3. derpieR Newbie DRC Player

Omdat mijn server heel sneu was. Maar die is gestopt. En zoals ik al zei heb ik er heel veel spijt van heb en het echt nooit meer zal doen. Duchrastacraft is gewoooon heeeeeeeeeeeel leuk. Nogmaals sorry ik zal het nooit meer doen..:(

Mvtg DerpieR

4. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Nog geen 2 weken geleden maakte je de staf uit voor LUI, we hebben je toen duidelijk gemaakt dat er geen unban inzat voor een bepaalde tijd. 2 weken is dus veel te kort.

Ik vermoed dat jij gewoon enkel op de server wilt om gewoon weer reclame te maken. Je zocht staff voor je server, je zal dit gewoon opnieuw willen doen. Als je Drc zo een leuke server vond, dan had je in de 1ste plaats nooit reclame moeten maken of moeten vragen wie 'staff' wil worden op je eigen server. Je was ook maar pas op drc en het eerste wat je doet is reclame maken. Dit geeft ook aan dat je helemaal niets van plan bent om te doen op de server, enkel om de regels te breken.

Speler blijft [banned].

Greetings

Boins

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.