Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Patrickxs, Mar 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patrickxs Iron Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Patrickxs
    *Wat heb je gedaan: Simpel gezegt, de spawn geraid
    Wie heeft je geband: /
    Bewijs: Het is wel duidelijk wat er is gebeurd. (Screenshots, Video's)

Tot mijn spijt toch hier aangekomen voor een unban topic.

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo Patrick,

Kan je me even vertellen wat er allemaal gebeurd is? Hoe kom je er op om de spawn te gaan griefen?

Weet je hoeveel uren werk wij hierin hebben moeten stoppen om alles weer te herstellen? Je hebt geen idee hoe frustrerend dat is.
    Ik vind het eerlijk gezegd echt schandalig dat je een unban durft aanvragen, maar ja, je kan het in ieder geval proberen.

Waarom zouden we jou moeten unbannen? Om de volgende maal weer de spawn op te blazen met bergen TNT?

3. Patrickxs Iron Miner DRC Veteran

Beste Jelle,

Ik zal het kort houden omdat ik niet alles openbaar wil maken over impulsief gedrag. Ik kwam online en zag op de spawn allemaal mobs wat voor mij al vreemd verhaal was. Tot ik zag dat er creepers explode en de spawn sloopte. Ik heb door een impulsieve actie niet nagedacht over de gevolgen. Ik weet niet precies wat de schade was omdat ik in het begin er alleen was en al snel weer weg was.
    Het is ook schandalig dat dit is gebeurd. Dat ik er aan heb meegedaan.
    Het is nooit mijn bedoeling geweest om jullie heerlijk uren werk te geven. Jammer genoeg heb ik het niet kunnen herstellen i.v.m het mijn eigen fouten zijn.

Waarom zoude jullie mij moeten unbannen? Ik heb altijd met erg veel plezier op de server gespeeld. Het is nooit mijn bedoeling geweest zoals ik zei om jullie uren werk te geven. Het was een impuls waarmee ik niet verder dacht over de gevolgen. Verder kan ik niet veel meer zeggen waarom jullie mij zouden moeten unbannen. Ik ben zelf geen haar beter als een iedere andere speler en beteken niets meer dan een ieder ander.

Uiteraart zal ik het niet weer doen. Maar waarom jullie mij dan zouden moeten geloven ? Daar kan ik niks over bewijzen, dat is een vertrouwen. Dat vertrouwen wat ik zojuist de afgelopen dagen flink verpest heb. Als ik een tegen prestatie zou moeten leveren etc. zou dat geen enkel probleem staan. Ik ben bereid om meer dat een temp ban af te wachten, door werk te leveren.

4. Patrickxs Iron Miner DRC Veteran

Beste,

ik ben tot vanavond aanwezig op het forum. Daarna i.v.m opleiding pas vrijdag of zaterdag weer op het forum. Mijn reactie kan daardoor dus een stuk langer duren.

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste Patrick,

Ik zal het binnen ons staffteam overleggen. Hopelijk heb je daar geen problemen mee.

Je hoort nog van me & succes met de opleiding.

6. Patrickxs Iron Miner DRC Veteran

Beste,

Dat begrijp ik en is geen enkel probleem.

Bedankt, het goed gegaan deze week

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hey Patrick,

Zoals je zelf wel hebt gemerkt aan de updates was het een drukke week. Ik heb dus nog geen tijd gehad om het te overgleggen.

Nog even geduld.

8. Patrickxs Iron Miner DRC Veteran

Beste,

Dat is geen probleem. Ik weet niet of het de bedoeling is of een fout, maar ik kan nu gewoon op de server.

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste Patrick,

Aangezien je een aangenaam persoon bent en een nette unban aanvraag hebt ingediend, hebben @koolmees71 beslist dat je een unban krijgt op voorwaarde dat:

-Je een demote krijgt van General tot Brigadier.

Je kan nu dus inderdaad weer op de server.

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.