Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Wollahh, Mar 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wollahh Newbie DRC Player

*Minecraft naam: Wollahh (Superdonator)
    *Wat heb je gedaan: Ik heb X-Ray gebruikt omdat, de world (Survival) is gereset, en daarom wou ik een nieuw beginnetje maken.
    Wie heeft je geband: Geen flauw idee.
    Bewijs: http://nl.tinypic.com/r/214bl7c/8

Sorry dat ik het gebruikte. Dit was echt de laatste keer. Alvast bedankt!

Gr, Wollahh

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Je bent gebandt door @Xcnix

Ik heb alvast 1 vraag voor je. De reset was voordat xcnix mod was. Dus met die reset dat lijkt me sterk

3. Wollahh Newbie DRC Player

Klopt. Ik gebruikte X-Ray toen nog niet, ik heb het gister gedownload en gebruikt. Toen kwam ik erachter dat het niet mocht. Omdat ik diamonds enzo wou vinden, maar dat was best moeilijk. Dus ik keek op Youtube, en ik had dit gevonden.

Gr, Wollahh

4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Wollahh,

Zoals @hijden al zei ben je geband door mij.
    Hoezo kwam je er gister pas achter dat het niet mocht? Je bent een Donator en die kennen de regels wel neem ik aan.
    En als je die regel nog niet kon werd het wel elke keer vermeld in de chat.
    Het pleit voor je dat je het toegeeft.

5. Wollahh Newbie DRC Player

Dutchrastacraft is een hele leuke server en ik wist niet dat het niet mocht. Ik heb het overigens maar een halfuurtje gebruikt, maar ik vond het daarna direct niet leuk meer. Ik wou het toen al verwijderen maar toen ik nog aan het bouwen was werd ik al geband en was het al te laat. Ik heb er heel erg spijt van en dit komt zeker weten nooit meer voor! Ik weet nu wat de gevolgen zijn en de regels ga ik nog maar eens goed uit mijn hoofd leren want die kende ik ook al niet. Kunnen jullie mij alsjeblieft vergeven? Ik was gewoon op youtube de beste manieren om ores en diamonds te minen aan het kijken, en toen stond er iets dat hete nodus. Ik wist niet dat het een hackclient was. Nu weet ik dat al die mod en hack clienten voor minecraft zwaar verboden zijn. Ik had het gedownload omdat het een simpele manier leek om diamonds te verdienen. Ik heb het nu al verwijdert omdat het verboden blijkt te zijn. Helaas is dit al te laat.

Groetjes Wollahh

6. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Je weet dat het verboden is en nu heb je het verwijderd omdat het verboden bleek te zijn???
    Tegenstrijdig vind je niet? Ook ben je niet helemaal eerlijk geweest over dat "half" uurtje.
    Hoelang heb je het nu daadwerkelijk gebruikt?

• Like Like x 2
  7. Wollahh Newbie DRC Player

Dit klopt inderdaad niet wat ik heb gezegd xD.. Ik bedoelde dat toen ik geband werd dat ik zag dat X-Ray dus niet mocht. En daarvoor dat ik X-Ray heb gedownload heb ik dus gezegd: Ik wou diamonds enzo vinden, maar dat was best moeilijk. Dus ik keek op Youtube, en ik had dit gevonden. Dit is daadwerkelijk gebeurd.

Hoelang heb je het nu daadwerkelijk gebruikt?: 30 á 50 minuten.

Gr, Wollahh

8. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik blijf het een slap excuus vinden dat je x-ray gebruikt omdat je geen dia kon vind.
    Dia is inderdaad één van de lastigste dingen om te vinden en daar wilde we graag zo houden
    op DRC. X-rayers hebben we niets aan. Ik heb daarom besloten je volledig te rollbacken (daarom heb
    ik je topic over hout laten sluiten) en je een tempban te geven van 6 weken. Ondertussen kan jij
    dan de regels nog eens goed nalezen. Kom ondertussen niet met een andere account want dan volgt er
    weer een ipban

Thread Status:
Not open for further replies.