Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by superjxx, Apr 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. superjxx Newbie DRC Player

*Minecraft naam:Superjexx
    *Wat heb je gedaan:Oke ik was wat mensen aan het verslaan maar ik ben alleen goed in pvp ik hack niet ik kan niet eens hacken geloof me maar het waren veel mensen die zeiden dat ik hackte het was tijdens kitpvp maar ik kan er dus niks aan doen dat ik zo goed ben en hun hebben niet eens bewijs dat ik hackte ik ben alleen goed in pvp is dat erg?
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs:

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

3. superjxx Newbie DRC Player

4. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Beste,

Ik werd geroepen vanuit survival door iemand uit kitpvp die een hacker wou reporten. Ik ging direct naar kitpvp en werd overladen met 'Hack' meldingen van jou. Ik ging in vanish naar je toe en zag dat je anti-knockback had.. Daarna heb ik je nog even gevolgd en toen je even stilstond ging ik achter je staan en deed me vanish uit. Vervolgens sloeg je me direct zonder om te draaien.. Het excuus dat je goed kan pvp is dus gewoon bullshit. Als ik ga tellen hoeveel mensen JOU beschuldigen van hacks kom ik zeker uit op 10+ mensen.

Ik kwam ook nog andere dingen tegen van jou in de logs.. Je hebt ook mensen lopen uitdagen met 'lkkr voor je' en 'noobs' etc.

Dus voordat ik je unban wil ik een verklaring horen van wat hierboven staat + een goede reden om jou te unbannen..

5. superjxx Newbie DRC Player

Het is echt zo het kan miss zijn dat ik laggte en ik wil het graag bewijzen. ik heb echt knockback raak maar kijk naar mijn stats ik ben vaak doodgegaan ik doe gwn normaal pvp zoals de rest en ik hack srs niet! Ik weet niet eens hoe dat moet! Er zijn ook genoeg mensen die zeggen dat ik niet hack je kan me van alles beschuldigen behalve hacken of cheate. Ik ben niet zo iemand die hack ik heb er hard op getraind in survival offline monsters neerslaan uiteindelijk leer ik dingen maar hacken doe ik niet aan. Hackers vind ik triest! En over dat 'lkker voor je' en 'noobs' waren mensen die mij uitdaagde en drm zij ik dat en daar heb ik spijt van. En dat s inderdaad niet volwassen. Sorry. ik zal dat niet meer zeggen. Maar tot slot ik hack dus echt niet! Ik wil het graag bewijzen en check me client. En ik speel op de server gwn voor de lol. Niet omdat ik mensen irriteer met hacken. Wat ik dus niet doe. Gr jexx

6. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Laat me hier nog even een nachtje overslapen. Je krijgt binnenkort antwoord van me.

7. superjxx Newbie DRC Player

8. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Na een goed nachtje slapen heb ik besloten je ban om te zetten in 5 dagen tempban. Ga nou niet weer de fout in want ik geloof je totaal niet. Realiseer je wel dat ik erg soepeltjes ben vandaag.

Speler tempban van 5 dagen.
    #Slotje

Thread Status:
Not open for further replies.