Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by danieldrooij, Apr 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danieldrooij Woodcutter DRC Player

Hallo,

Zo ik unban mogen.
    Ben geband wegens xray en gangen graven naar dia.
    Ik heb een keer xray resource pack gehad en wou uitproberen of het werkte.
    Blijkbaar dus wel en heeft een admin mij gewaarschuwd en zij dat ze me in de gaten gingen houden.
    Heb de resource pack maar een keer gebruikt want wil het graag eerlijk spelen.
    Heb het ook maar gelijk weer verwijderd omdat ik het niet leuk vond heb de dia ook terug gegeven aan admin

dus zou ik graag unban mogen??

gr 497daniel

Last edited by a moderator: Apr 27, 2014
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hoi,

@koolmees71 heeft je gebant die zal je helpen

Last edited: Apr 27, 2014
  3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik heb alle admins gesproken en niets gehoord van dit verhaal. Wie was de admin?

4. danieldrooij Woodcutter DRC Player

de naam begon met Maxounant? weet niet of ik het goed schrijf sorry daarvoor

gr 497daniel

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Nee, Maxuseant heb je niets gegeven, dat was Xcinix. Maxuseant heeft je laten zien welke gang het was. Jij wilde nog aankomen met een verhaal dat je niets had gedaan.
    Ok, laat ik er maar niet verder omheen praten. En ik raad je aan dat ook niet te doen.
    Je hebt iets meer dan 1 dia gemijnd met die texture pack. Iets meer. Hoeveel weet je zelf wel, dus dat zou ik hier nu eerlijk vertellen. Ik weet het wel! Dus nu eerst de hele waarheid en dan praten we verder over een gepaste straf.

6. danieldrooij Woodcutter DRC Player

een van mijn vrienden die geen dutchrastacraft speelt maar een andere server die zij dat er een texture pack is voor xray.
    dus ik dacht naja ff uitproberen en toen zag ik dat het werkte. Daarna heb ik nog volgensmij 2 dia gemined weet ik niet meer zeker konden er ook 5 meer. dat weet ik niet precies meer. heb vandaag drukke dag gehad dus ben dat vergeten.

gr 497daniel

7. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi daniel

Je weet niet meer hoeveel dia? Laat ik je op weg helpen.......4 1/2 block breaksin 1 uur. Dat betekent dat je minimaal een uur die texture pack hebt gebruikt. Je hebt ook nog eens gedoneerd voor een rank op DRC, dus je wist dat x-ray verboden was. Niet er slim van je......

Toch?

• Like Like x 1
  8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Drukke dag, tja als ik regels overtreed zou ik het ook vergeten. Z komen we niet veel verder. Zoals Xcinix al zei 4 1/2 pagina met DIA block breaks in een uur, dat is ongeveer, laten we naar beneden afronden, 30 dia ores gemijnd.

J hebt twee mogelijkheden. Aangeven dat. Je niet helemaal de waarheid hebt gesproken hierboven, of glashard ontkennen.

Aan jou de keus. Nog een slap verhaal accepteer ik iig niet meer.

9. danieldrooij Woodcutter DRC Player

Het klopt dat ik meer dia heb gemined dan aangegeven duizend maal sorry daar voor en dat ik gelogen heb tegen de genen met wie ik het er over gehad heb. ik zou ook graag terug willen op de server graag een zo kort mogelijke straf maar het moet wel een gepaste zijn. nadat ik nu de consequenties heb onder gaan heb ik ook gelijk het resource pack verwijderd.

gr 497daniel

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

goede keuze om uiteindelijk toch de waarheid te spreken. Ik vind het ongepast als mensen denken dat wij maar wat aan het doen zijn. We zien bijna alles.

Ik wil het voorstel van Maxuseant overnemen en je uitnodigen over 8 weken een nieuwe unban app te maken. We zullen je dan een nieuwe kans geven. Ik had je 6 weken gegeven als je bij je post van 00:19 vandaag niet zo staalhard had lopen liegen.

we zien je over 8 weken.

topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.