Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Drogerd4ever (victor), Jul 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

*Minecraft naam:drogerd4ever (met hoofdletter d vooraan maar dat wordt automatisch een smiley)
    *Wat heb je gedaan:Ban ontlopen
    Wie heeft je geband:?
    Bewijs:ipgegevens van de staff
    Beste staff,
    Ik had 5 dagen geleden een ban gekregen wegens een woestijn uitgraven,niet echt lang maar het kwam wel op een ongelegen moment want ik moest nog geld krijgen van iemand (Aarmin).Dus daarom besloot ik om met het account van mijn oudere broer in te loggen (naam:fatima) die toen in Hongarije zat en hij komt tenslotte toch niet op de server,zodat ik Aarmin even rap een ingame mail kon verzenden dat ik zondag online kon.Ik en mijn broer hebben ook hetzelfde ww op DRC en op steam,zodat ik makkelijk op zijn account kon.Ik ben me zeer bewust van mijn fout,en ik heb nu wel geleerd dat ik beter gewoon kan wachten tot mijn tempban voorbij is,zeker omdat ik uiteindelijk maar 3 minuten online geweest ben en daarvoor een grote ban heb ontvangen.Ik dacht dat die 2 minuten niet zouden opvallen maar toch.Ik had beter gewoon 5 dagen gewacht en dan Aarmin een bericht gestuurd om af te spreken want dit is zeker niet een van mijn beste ideeen geweest.Ik heb er ook spijt van want ik wil graag terug op de server spelen.
    Groeten Drogerd4ever

2. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Beste Victor,

Je bent door mij gebanned vanwege woestijn uitgraven en daarna voor ban ontlopen.
    Het verhaal dat je hier zegt, is niet waar. Toen je op het account van je 'oudere broer' zat (ingame zei je eerst nog dat het je zus was) vroeg je ook een unban voor je broer (dus vroeg je voor jezelf een unban). Kom eerst met het volledige verhaal en dan kunnen we verder praten.

• Like Like x 1
  3. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Ingame had ik toch gezegd dat het het account van mijn broer was die gwn fatima ingame noemt.Ik heb toch ook niet gevraagd voor een unban voor mijn broer want tempbans worden niet ingekort en ik wist niet dat ik een ipban had want er stond reason:woestijn uitgraven.Maar stel dat fatima mijn zus was dan was het gewoon mijn zus,toch ? Het ging zo als ik me niet vergis:Jij sprak me aan met zus van Drogerd4ever en dan zei ik dat het mijn broer was ? (maar serieus het is echt mijn broer).Ik wil dit ook zo rap mogelijk afgehandeld hebben en ik heb toch niet letterlijk gevraagd voor een unban voor Drogerd4ever,ik heb gezegd mijn broer heeft een ban haha.(toen had ik tempban die niet wordt ingekort toen wist ik nog niet dat ik een ipban had).Ik zeg echt de waarheid ik weet dat alles anders gewoon langer gaat duren en daar heeft niemand (vooral ik) geen zin in.

Last edited: Jul 27, 2014
  4. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Victor,
    Ik wil deze avond gerust je chatlogs nalezen. Nu ben ik nog op weekend.

• Like Like x 1
  5. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

6. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Voor we hier verder gaan heb ik nog 1 vraag. Waarom deed je je voor als je broer en zeg je hier nu dat je het zelf was?

7. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Omdat ik geen ban wilde risceren en ja nu wisten jullie toch al blijkbaar dat ik dat gewoon was.

Last edited: Jul 28, 2014
  8. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Beste Victor,
    Ik heb besloten om je Ipban om te zetten in een tempban van 2 weken, probeer in de tussentijd niet meer online te komen op een ander account.
    #slotje
    @yourservice kleinzoon

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.